Gå til innhold

Ice cream sandwich til Samsung galaxy s2?


Hjellp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samsung har ikke annonsert noe enda, men ville blitt overrasket om oppdateringen ikke kom. Samsung har sagt at neste utgave av TouchWiz skal være mindre omfattende slik at de hurtigere kan komme ut med oppdateringer av Android OS.

 

Skulle oppdateringen derimot ikke komme er det ikke værre enn å legge inn en Custom ROM, f.eks. CyanogenMod.

Lenke til kommentar

ICS fjerner behovet for fysiske knapper, ikke muligheten.

 

"Ingen fysiske knapper" indikerer bare ingen fysiske knapper av sorten Home, Back, Search og Menu. Det vil såklart fortsatt være knapper for volum og av/på.

 

Edit: Opprydding.

Endret av Dummst
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Samsung sa vel før jul at de skulle bli oppdatert Q1 2012, som er ut mars måneden.

 

Siden ting altid er noe forsinket i denne bransjen, så virker april sansynelig ja.

 

skal se om jeg finner den linken.

Var Samsung Norge som publiserte det på Facebook siden sin om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Samsung sa vel før jul at de skulle bli oppdatert Q1 2012, som er ut mars måneden.

 

Siden ting altid er noe forsinket i denne bransjen, så virker april sansynelig ja.

 

skal se om jeg finner den linken.

Var Samsung Norge som publiserte det på Facebook siden sin om jeg ikke husker feil.

 

Har prata litt med dem på FB idag og de bekrefter kun mars mnd som slipp mnd, men har enda ikke dato klart, men de vil publisere dette på sine sider på FB når de slipper ICS :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...