Gå til innhold

Si opp Xbox Live gullmedlemskap, et sant mareritt?


Nvidia_boy

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg vet at dette spørsmålet fins mer enn nok av på nettet, men ting oppdaterer seg jo jevnlig. Jeg har forstått det slik at man må ringe kundestøtten(noe som er et helvete? Ingen norsk-talende og slikt?" for å si opp et Xbox Live Gull abonnement.

 

Jeg ser at for mange år tilbake var det mulig å slå av "Automatisk fornyelse" hver gang abonnementet gikk ut. Dette er da ikke mulig lenger. Det er ren idioti og i mine øyner bare en skikkelig sleip måte Microsoft skal tjene penger på. Jeg har nemlig en annen konto som ikke er i bruk som fortsatt trekkes.

 

Er det noen som vet om andre måter å fjerne abonnementet på enn å måtte ringe kundestøtten? Hva med å få et nytt bankkort med annet kortnummer etc.? Vil purringer etc. bli så voldsomt at de kan sperre kontoen fullstendig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også fått en del flass på grunn av dette. Det er et unødvendig styr å måtte ringe kundeservice innenfor åpningstid. Her burde det holde med en boks som vi huker vekk "automatisk fornyelse". Jeg sendte en krass mail som uttrykte min irritasjon over dette til kundeservice for en måneds tid siden, men fikk bare som svar at jeg måtte ringe hvis jeg ønsket å avbryte ... Som om det var poenget.

Lenke til kommentar

Tja, jeg prøvde å ikke endre betalingsinfoen etter jeg fikk nytt bankkort. Når perioden gikk ut, ble kontoen bare sperra fra xbox live fordi det var "problems with payment". Får ikke gå inn i det hele tatt. Lagde bare ny konto og dreit i det. Hadde bare 3600 gamerpoints og spiller aldri online. 1mnd gratis gold membership så går det ned til silver.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...