Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Forsovings problemer


BigJaffa

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har eit veldig stort problem med forsoving, har ny jobb der eg no har jobbet snart eit halvt år og på denne perioden har eg forsovet meg 8 ganger. Problemet mitt er ikkje at eg legger meg for seint eg legger meg rundt 10-11 tida, vist eg ikkje legger meg da blir det ikkje seinere enn 12. Men med alle jobbene min eg har hatt så har eg hatt problem med dette. Sjølv om eg i ein periode la meg halv ti om kvelden.

 

No har eg ein serie med fem vekkeklokker som ringer kvar morgon og det går utover samboeren min og siden ho skal ikkje opp på same tid som meg.

 

Eg aner ikkje kva som er gale med meg, har jobb som eg nermest gleder meg til å komme til og ingen problemer som forstyrrer nattesøvnen. Er det mulig å få noko legeerklering på dette slikt at det kan bli satt opp arbeidstid etter problemet mitt.

 

Har ikkje noko lyst til å ende opp som arbeidsledig no som eg har brukt over eit år på skaffe meg jobb og har funne ein jobb som eg liker veldig godt.

 

Takker for all hjelp som kommer.

 

PS: Skal du skrive får deg ein søvn rutine osv. trenger du ikkje å skrive noko her, har det fra før og den fungerer ikkje. Har prøvd det meste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om de vekkerklokkene du har ikke hjelper , finn på nye løsninger :

 

ALDRI ha vekkerklokken(e) i nærheten av senga du ligger og sover i , sett de såpass langt bort fra senga at du må stå opp for å slå de av

 

En annen ting, ordinære vekkerklokker er ikke noe særlig om man sliter med å våkne og sover tungt

 

Anbefaler deg 1-2 slike vekkerklokker som dette , de bråker noe jævelsk ! Koster 99,- på IKEA , Jernia har også slike vekkerklokker.

 

vekkerklokke_i_s%C3%B8lv.jpg

 

Alternativt :

 

http://youtu.be/8zEH5GxPNO8

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eg har to vanlige små som gjer ganske bra lyd i fra seg, eg har ein som heiter sonic bom som er på 113 db med senge rister, to mobiler med grusome vekke toner og ein klassisk vekkeklokke/slagvekr. Desse er strategisk plasert rundt i romet og leiligheta så eg må reise meg opp. Har og prøvd å koble mobilen opp til hjemmekinoen men da var rimlig ustabilt og det var ikkje altid det ringte.

Lenke til kommentar

Snorker du ekstremt når du sover? Kan hende du har søvnapne.

Har ikkje fått klager fra fruen på ei god stund no så eg trur ikkje det. Hadde ein periode der eg snorka veldig og det var veldig vanskelig å vekke meg og få meg til å snorke. Trur ikkje eg har det problemet lengre.

 

Men er det mulig å få noko legeerklering på dette eller er eg fortapt?

Lenke til kommentar

Det er det at eg ikkje våkner av dei eller er i stand til å få skrudd av den som er nermest meg. Har så passe kontoll at eg ikkje legger meg etter eg har skrudd dei av. Er og ganske trøtt om morgonen. Før kunne eg stå på jobb og lure på korleis eg kom meg på jobb, føltest nesten som at eg våkna på jobb, det var da eg kjørte til jobb men no tar eg bussen. Veldig mykje tryggere.

 

Men kan eg har noko form for søvn problem som det er mulig å få hjelp om?

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar

NÅR begynner du på jobb, egentlig?

 

Og å legge seg mellom 10 og senest circa klokken 12 er ikke å anbefale dersom du har en samboer og skal opp klokken 6.

 

Skal du opp klokken seks legger du deg klokken halv ni slik at du har tid til å snakke.

 

Dersom du ikke er opplagt etter åtte timers søvn HVER NATT med FAST LEGGETID i en periode over FLERE UKER, så kan det være noe galt...

 

Men først og fremst: Når må du stå opp for å komme til jobb tidsnok og likevel ha en halv time til forberedelser før du går hjemmefra?

Lenke til kommentar

Eg har variert arbeids tid men det har ikkje noko å sei sidan eg har hatt dette problemt over lengre tid. Med fast arbeids tid eller skift så er det vanskelig å komme seg opp. Dei verste vaktene eg har no er når eg starte 0700 om morgonen og må opp 0500 for bussen går 0600. Men det å stå opp 0500 er neste umulig. Kryper ut av senga halv seks. Når eg har slike vakter går eg mot senga klokka ni og sovner halvtime etter ca. Det med 8 timer søvn er noko eg holder på med og faste legge tider.

 

For å sei det slik så blir eg ikkje opplagt etter 8 timer med søvn. Prøvde no på fredag å legge med sju sovna ca 8 og våkan heilt fint klokka sju neste morgon full av energi noko eg ikkje har følt ganske lege. Kvar gang eg sover rundt 11-12 timer føler eg meg utkvilt og klar til å gjere noko.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...