Gjest medlem-16183 Skrevet 1. oktober 2011 Skrevet 1. oktober 2011 Hei, jeg barberer meg i dusjen hver dag, jeg bruker euroshopper barberskum og Gilette Mach III høvel. Jeg får skikkelig tørr hud på overleppe og hake og det klør veldig mye noen ganger på haken, hvis jeg klør videre blir det bare verre, men det går over etter hvert om jeg ikke klør. Hvordan blir jeg kvitt den tørre huden på billigst mulig måte? Fuktighetskrem? Spenol?
dag1234 Skrevet 1. oktober 2011 Skrevet 1. oktober 2011 Hei, jeg barberer meg i dusjen hver dag, jeg bruker euroshopper barberskum og Gilette Mach III høvel. Jeg får skikkelig tørr hud på overleppe og hake og det klør veldig mye noen ganger på haken, hvis jeg klør videre blir det bare verre, men det går over etter hvert om jeg ikke klør. Hvordan blir jeg kvitt den tørre huden på billigst mulig måte? Fuktighetskrem? Spenol? Mach er for skarp for de fleste og barberingen blir for aggressiv. Prøv med en annen høvel og vær litt mer forsiktig. Du finner mange gode råd i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=857834 Spenol bør ikke brukes i ansiktet, da den lett tetter porer og gir kviser. Hilsen Dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå