Gå til innhold

Google Chrome går snart forbi Firefox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brukt Chrome en lengre periode nå pga. lite krasj og har som regel hatt problemer med flash videoer i Firefox(Gjelder for meg og flere av vennene mine)!

 

Så at noen foretrakk firefox pga. noscript... Chrome har jo fått ScriptNo ( :p ) og kanskje også like viktig nå for tiden: disconnect <- Sånn at Facebook og noen av de andre sosiale nettverkene ikke kan sjekke ut hva jeg leser om på hw.no og andre sider(Var en sak på hw.no om dette nettopp... bare der anbefalte de facebook disconnect)!

 

På mobilen bruker jeg Firefox derimot pga. at innebygd browser og Opera var tregt...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

15 til 25 prosent på 10-11 måneder. Samtidig dropper IE med 5 prosent til 40. Om den der trenden er reell, kan jo verden om ikke lenge vente en ny førsteplass blant nettleserne; 10-11 måneder til med samme trenden så blir det jo 35% chrome og 35% IE.

 

Nå er ikke trender så lineære og jeg fatter ikke hvordan IE skal kunne komme ned i 35% når det er default nettleser på de fleste PC'er (og faktisk virker mye bedre enn IE brukte å være før).

 

Selv er jeg en av dem som misbruker Opera for hva det er verd. Har man mer enn 50 tabs åpne, er det kun Opera som gjelder, IMO. Men bruker også Firefox og Chrome daglig, og IE ukentlig. Nettlesere er generelt ganske likeverdige nå.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...