Gå til innhold

Tisser du i dusjen?

€uropa

343 stemmer

1. 1. Tisser du i dusjen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De eneste gangene jeg har pisset i dusjen var når jeg var veldig liten, i fellesdusjene til svømmehallene. Kan ikke begripe hvordan dere er så stygge at dere ikke greier å pisse før dere hopper i dusjen.

• Liker 7
Skrevet (endret)

Hvorfor det? Det renner jo vekk, det er ikke som om du står der og dusjer i ditt eget piss.

E: For å sitere.. hvem det nå var som sa dette først. "Det er greit så lenge vannet renner."

Endret av Benny
  • Liker 5
Skrevet

LOL. Svaralternativene var ganske så ledende.

Trådstarter: Svar med ja/nei

Har du sluttet å spise bæsj ?

Tenke meg det :)

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor det? Det renner jo vekk, det er ikke som om du står der og dusjer i ditt eget piss.

Si det til de som har dusjer som går tett jævlig fort.

Hvorfor ikke bare pisse først? Er det sånn at man plutselig kommer på at man er pissetrengt, at alt er psykisk?

Skrevet

Si det til de som har dusjer som går tett jævlig fort.

Hva har tette dusjer med dette å gjøre? Tette dusjer antar jeg har med hår og slikt å gjøre.

Hvorfor ikke bare pisse først? Er det sånn at man plutselig kommer på at man er pissetrengt, at alt er psykisk?

Nå skal ikke jeg prate for andre, men.. Tja nei, jeg liker det vel for å være brutalt ærlig.

• Liker 8
Skrevet

Er det sånn at man plutselig kommer på at man er pissetrengt, at alt er psykisk?

Det er deilig :)

• Liker 6
Skrevet

Husker da fattern skulle rense røret som går ut av dusjen. Var ikke mye blid. Kan bekrefte at det setter seg mye hår og drit i røra :p

Selv om jeg har lite tro på at å tisse i dusjen gjør så mye med det, da det er akkurat som vann(dog med bakterier(?) )

Skrevet

Er det sånn at man plutselig kommer på at man er pissetrengt, at alt er psykisk?

Det er deilig :)

Har dere ikke varmtvann i dusjen?

• Liker 1
Skrevet

Når man bor med mange andre samler deg seg fort opp med hår, slim og dritt og hvis du da pisser i dusjen står du plutselig i ditt eget piss.

Hvis dusjen deres er så tett så tror jeg dere bør gjøre noe med den snarest. ;)

• Liker 6
Skrevet (endret)

Urin er overflødig væske som er renset i kroppen. Det finnes ikke noe bedre.

Greit nok, men ville ikke ha drukket det :p

Endret av Spritty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...