Gå til innhold

Oktoberfest 2011 - Breni - 85mm f/1.4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2. Oktober - bilde 1

 

Regn og liten inspirasjon resulterte i et ganske håpløst forsøk på et "ok" resultat innendørs.

Skutt på 1.4.

 

post-214619-0-30695100-1317667548_thumb.jpg

 

Jeg kommer sterkere tibake. Poster dagens bilde litt senere som forhåpentligvis er litt bedre. (har kommet meg en tur ut idag :p )

Endret av Breni
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemelding k.n.b.

 

Gårsdagens bilde er tatt utenfor en nedlagt og slitt ungdomsskole like utenfor vestby. Av utstyr er det brukt en reflektor og blits med tilhørende 50*50m softbox, trigget med min nye Pixel Knight TR-332 radio E-TTL Flash Trigger med mulighet for lukkertider opp til 1/8000!

 

Slet litt med å velge, men jeg endte til slutt opp med dette:

Blender på 1.4 og lukkeren på 1/2000

6209012773_ceb4c3a91a_z.jpg

Camilla by Petter Brenni, on Flickr

Alternativt:

 

 

 

 

6209004517_6d58a196f5_z.jpg

Camilla by Petter Brenni, on Flickr

 

 

Endret av Breni
Lenke til kommentar

Definitivt det du valgte, flotte øyne og en nesten på kanten varm tone, ser det også for meg i SH.

Takk for tilbakemelding :)

 

Gårsdagens bilde er tatt utenfor en nedlagt og slitt ungdomsskole like utenfor vestby.

Såner ungdomskole? I såfall kan jeg fortelle deg at den var slitt allerede i 1977 :)

 

Fint portrett - er enig at du valgte rett utgave.

Korrekt! Da er det kanskje ikke så rart at gulvet i gymsalen er som store bølger :)

Lenke til kommentar

Morsom idé i førstebildet - fint utført! Såpass dus og bløt bokeh i forgrunnen at man lurer på hva det nærmeste området med teppe er - jeg ser en avgrunn hvor katten skal kaste en ball, mens - eh - hattifnattene - kikker på. :)

 

Riktig valgt portrett - skarpe og fine øyne.

 

Likte det duse og fine gressbildet 6. oktober - vitner om kald høst og vinter i anmarsj.. :)

Lenke til kommentar

Morsom idé i førstebildet - fint utført! Såpass dus og bløt bokeh i forgrunnen at man lurer på hva det nærmeste området med teppe er - jeg ser en avgrunn hvor katten skal kaste en ball, mens - eh - hattifnattene - kikker på. :)

Takk

:p

Riktig valgt portrett - skarpe og fine øyne.

Likte det duse og fine gressbildet 6. oktober - vitner om kald høst og vinter i anmarsj.. :)

Takk for tilbakemelding Trondster :)

 

Synes spesielt portrettene dine ble bra, fin og skarpe øyne. Også bra lek med dof på første bildet og på bilde 4.

Takk Egil! Hyggelig at noe faller i smak :)

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...