Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kan ikke koble til EA servere HJELP, DESPERAT


Anbefalte innlegg

ja, så jeg kan da ikke koble til Ea sine servere, f.eks på Ultimate team web app og Origin applikasjonen der man laster ned Battlefield 3 Beta. Det som skjer da, på den Web appen, er at jeg logger inn, men det skjer ikke annet enn at siden refresher seg. Ingenting annet, men på laptopen kan jeg logge inn vanlig. På origin applikasjonen er det som skjer, når jeg trykker på "Butikk" så er dette det eneste. Har ikke peiling på hva som er galt. Setter stor pris på hjelp.

Endret av MikkeMu5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, så jeg kan da ikke koble til Ea sine servere, f.eks på Ultimate team web app og Origin applikasjonen der man laster ned Battlefield 3 Beta. Det som skjer da, på den Web appen, er at jeg logger inn, men det skjer ikke annet enn at siden refresher seg. Ingenting annet, men på laptopen kan jeg logge inn vanlig. På origin applikasjonen er det som skjer, når jeg trykker på "Butikk" så er dette det eneste. Har ikke peiling på hva som er galt. Setter stor pris på hjelp.

Funker jo ikke å legge til vedlegg, eller bildelink, men det som skjer er at på Origin er butikk vinduet bare grått.

Lenke til kommentar

Slapp av du, Origin sin login-server har store problemer med alle som skal inn og hente beta samtidig i dag. Prøv igjen innimellom. Jeg kom nettopp gjennom og fikk startet download.

Tror ikke det er derfor, for Ea Sin Fifa12 Ulimate team sin app fungerer heller ikke, har sittet i 3 uker å prøvd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...