Odesseiron Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Skytespillet er satt til å utgis allerede i februar. Les hele saken
Kharan Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Med Cartel som er under planlegging og Syndicate i 2012 blir nok dette et bra spill-år også.
bjornland Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Så akkurat traileren på eurogamer og jeg blir nok nesten skutt for å si dette, men jeg ser faktisk frem til dette spillet.
ATWindsor Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Så akkurat traileren på eurogamer og jeg blir nok nesten skutt for å si dette, men jeg ser faktisk frem til dette spillet. Ser ut som det har lite med orginale syndicate å gjøre, får håpe det i det misnte blir en god FPS. AtW
Kharan Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Jeg ser også frem til Syndicate i høyeste grad. Starbreeze har levert kvalitet før, det er ingenting som tilsier at de ikke kommer til å gjøre dette med Syndicate i februar. Link til trailer for de som vil se den:
Licht Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 (endret) Hovudpersonen i Starbreeze sitt Syndicate har forresten spelverda sitt mest tåplege navn: Miles Kilo. Broren til Kilometre Pound. Starbreeze har levert kvalitet før, det er ingenting som tilsier at de ikke kommer til å gjøre dette med Syndicate i februar. Faktisk er det mykje som tyder på at Starbreeze ikkje kjem til å levere kvalitet. Det ein i dag kallar Starbreeze er ikkje dei som utvikla Enclave/Riddick/The Darkness (Höghdal & co.). Endret 29. september 2011 av Zealuu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå