Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Imponerende samlinger! :dribble:

Ser jeg en ny energi-drikk er det bare sånn at jeg må smake den, men samler ikke. Angrer nesten litt nå. :p Favoritten er nok kjedelige Battery, den drikkes ofte.. er ikke noe glad i Mønster og Burn, men gode gamle Battery blir jeg aldri lei av.

Ellers savner jeg Dark Dog, som for meg er tidenes beste energi drikke. Dere som virkelig har peiling; hvor kan jeg bestille denne?

Edit: Kanskje jeg skal prøve å bestille fra denne siden..

Endret av Magiii
Skrevet

Letteste er nok å ta en tur over grensa til Sverige å kjøpe den for 79kr + pant pr brett :)

Skal faktisk over grensa på torsdag, men har aldri sett den i Sverige. Ikke her i nord hvertfall. :hm:

Kommer til å klikke helt om jeg finner den på torsdag. :)

Skrevet (endret)

ok wink.gif

haha, stilig, hadde selv en stabel, men alt var samme da, dette var mange år siden ^^

Battery har jo en ny drikk, "FRSH" smakte skit, men ser den ikke i samlingen din :p

Endret av Alekpowah
Skrevet

haha, stilig, hadde selv en stabel, men alt var samme da, dette var mange år siden ^^

Battery har jo en ny drikk, "FRSH" smakte skit, men ser den ikke i samlingen din :p

Hvilken samling snakker du om? Alle som samler seriøst i Norge har vel skaffet seg den nå, har vært her en god stund. En indikator på hva jeg mener med seriøs: Jeg har det meste som finnes på markedet i Ungarn, et land jeg aldri har vært i.

Ser vi er forskjellige på hva vi liker :) Battery FRSH går glatt inn på min top-10 liste, drikker minst 2 i uka av den.

Hva er Trollfjord? energidrikkenes Vikingfjord? ^^

Bilde av trollfjord finnes på forrige side, ny norsk energy drink som stammer fra Fradrikstad, den finnes bare i det området enda.

Skrevet

Kødder du? Den var jo kjempegod. Hva er det du liker for no da?

• Liker 1
Skrevet

Starter å bli en liten samling nå :thumbs:

Har en grønn monster i kjøleskapet.

Eg likar, velkommen i gjengen :3

Husk at du får kjøpt 2 stk forskjellige monster i norge, du har en Ken Block edition også (om den ikke har blitt utsolgt) ;)

Skrevet

Ken Block var speccial edition med en konkuranse som stoppet 31. Januar, om du ikke var bevist på energy drinks før det så er det ikke så rart du ikke har sett den. De fleste steder er den utsolgt nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...