Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?


bubba96

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

Nå har jeg 583. Tror nok det er norges største. Om jeg legger opp en update på youtube kan jeg i alle fall si norges største dokumenterte samling :)

Høres veldig mye ut. Har du bilder?
Lenke til kommentar

Nå har jeg 583. Tror nok det er norges største. Om jeg legger opp en update på youtube kan jeg i alle fall si norges største dokumenterte samling :)

Høres veldig mye ut. Har du bilder?

Det er helt sant. I forbindelse med et forum for energy drink sammlere som jeg er på har jeg opprettet profil på photobucket.com. Den er til å overføre bilder til forumet. De første bildene jeg la ut var av nettop sammlinga. Den var en del mindre på bildene men om du blar litt så ligger det også bilder av alle nye jeg har fått for å få de med også. Det er to sider med bilder. Så her er profilen: http://s1268.photobu...!cpZZ2QQtppZZ24

 

Og de bildene som i hovedsak er svarte med en liten flekk på er til en lek på roumet så ikke bry deg om de.

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Sick! Kommer ikke inn på den "profilen" du har postet over her, uten passord?

Kan du ikke bare poste ett bilde av samlingen? :)

Ikke så lett, fordi jeg har for mange til rommet mitt, så alt står i lag på lag, venter på nytt rom på loftet, da skal alt utover.

Men her er iaf et bilde av rundt 200 forskjellige 250ml bokser på gulvet, så kan du gange det med 4 :)

P1010996.jpg

 

Og her et bilde av bare monster som jeg har :)

P1040112.jpg

Endret av crazylazyboy
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Regner med at du har NOS i samlingen din. Hvordan smaker den i forhold til de andre? Og hvor kam man kjøpe det i Norge uten å bestille fra nettet?

Har 4 forskjellige NOS ja :) Original, sukkerfri (med original smak), charged citrus og grape (drue).

Originale smaker noe jeg vil definere som bitter appelsinsmak. Kan sammenlignes med Monster khaos (den orange) men ikke så søt, resten av smakene sier seg selv. Jeg har bestilt den fra nettbutikken i mitt innlegg. Kan si med 95% sikkerhet at den ikke finnes i salg i Norge, ikke en gang på norske nettsider. De siste 5% går til at de er populære å ha for arbeidere på bilverksteder (ikke rart). Har aldri sett det selv iaf

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...