Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?


bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Nå er jeg oppe i 884, vil straks passere 900 :) pakke på vei

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å øke så kraftig i antall energidriker mellom hver gang. Om en måned har du vel ratt passert det store tusentallet.

 

Bare et par spørsmål

- Drikker du energidrikker så og si hver dag?

 

- Koster det ikke veldig mye å kjøpe alle disse?

 

- Teller du med energidrikker som er en blanding av energidrikk og alkohol? (Four loko o.l.)

 

- Selv er jeg veldig glad i energidrikker og passer alltid på å kjøpe hvis jeg ser noen jeg ikke har smakt før, men det blir alltid negative opplevelser, sammenlignet med den favoritten min, Burn. Nå veit jeg ikke hva ditt syn på Burn er, men er det noen som skiller seg veldig positivt ut i forhold til smak som kan sammenlignes med/overgå den?

 

Nå er det veldig individuelt, men likevel... hadde ikke gjort noe å fått en mening fra deg.

 

Ellers må jeg si at jeg er meget imponert.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å øke så kraftig i antall energidriker mellom hver gang. Om en måned har du vel ratt passert det store tusentallet.

 

Bare et par spørsmål

- Drikker du energidrikker så og si hver dag?

 

- Koster det ikke veldig mye å kjøpe alle disse?

 

- Teller du med energidrikker som er en blanding av energidrikk og alkohol? (Four loko o.l.)

 

- Selv er jeg veldig glad i energidrikker og passer alltid på å kjøpe hvis jeg ser noen jeg ikke har smakt før, men det blir alltid negative opplevelser, sammenlignet med den favoritten min, Burn. Nå veit jeg ikke hva ditt syn på Burn er, men er det noen som skiller seg veldig positivt ut i forhold til smak som kan sammenlignes med/overgå den?

 

Nå er det veldig individuelt, men likevel... hadde ikke gjort noe å fått en mening fra deg.

 

Ellers må jeg si at jeg er meget imponert.

Jeg bytter for det meste med samlere fra utlandet, da får jeg forsyninger på 40-70 stk hver gangm i tillegg så har jeg reist en del mellom gangene og bare en dag i Polen f.eks var 74 nye, en helg i England var over 70 nye det også.

 

- Jeg vet det er usunt, men så lenge jeg har energy drinks på lager så drikker jeg gjennomsnittelig 6 dager i uken, men bare en om dagen. Tar alltid en dag i uka fri :) Men så er det sånn at jeg ikke kjøper inn brett på brett fra Sverige, da går det heller i cola, nøyer meg som regel med drikker fra samlinga.

 

- Alkoholholdige energy drinks ville blitt telt med, men jeg er under 18 og drikker ikke alkohol, så har mer konsentrert meg om å kjøpe andre, så får jeg ta de med alkohol senere.

 

- Jeg er også veldig glad i Burn, men dog den originale, ikke den hvite, men ellers om man tenker Norge da så vil jeg anbefale:

Monster original (grønn)

Monster khaos (orange)

Urge Intense tripple rush (grønn)

For å bli glad i monster må man tåle den søte smaken, det er derfor mange ikke er fan av de, men jeg elsker de :)

 

Hyggelig at du er imponert, jeg kan poste biler her av samlinga snart så kan dere se. At folk liker det jeg gjør gjør meg motivert til å fortsette, tipper jeg når 1000 før enden av Mars, det er målet. I slutten av sommeren snakker vi sikkert 13-1400 :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er alt kjøpt i Norge?
Det er i alle fall bokser fra Sverige, Tyskland , Polen og USA i tillegg :)

post-180894-0-46115600-1360611738_thumb.jpg har fått noen til nå som ikke er med på bilde, vokser sakte men sikkert :) ikke plass til alle på hylla så er vell ca 40 stk i esken.

Dette er en utrolig bra start, gøy at jeg endelig har funnet en annen norsk samler som tar det serriøst. HAr du plass til flere hyller på noen andre vegger? Hadde vært sykt kult.

Jeg holder faktisk på med å sette opp på mitt rom, blir helt awsome, skal lege ut bilder når det er ferdig, er ca halvveis og kommet til 460 bokser nå :)

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar

Er alt kjøpt i Norge?

 

Norge, Sverige, Tyskland, Østerrike Spania, USA, Polen og Litauen tror jeg de er fra :) kan være at jeg har noen fra andre land også

 

Dette er en utrolig bra start, gøy at jeg endelig har funnet en annen norsk samler som tar det serriøst. HAr du plass til flere hyller på noen andre vegger?

 

Har planer om og få fylt den ene veggen jeg har med hyller som er kun til energi drikker, der de er nå er mere "midlertidig" ettersom jeg har endel filmer bak alle energidrikkene :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kjenner igjen batterysmaken men denne er en del søtere, jeg fikk en følelse av champagnebrus av den. Jeg synes den er bedre enn original battery, men den slår nok ikke cranberry juiced som har forsvunnet :hm:

Men det er alikevell en grunn til at jeg har kjøpt 4 stk allerede :)

 

Legger også med noen bilder av samlinga mi som er under oppføring på veggen. Her er ca 600 av 886 stk :)

post-265549-0-38727000-1361205199_thumb.jpg

post-265549-0-53400000-1361205220_thumb.jpg

post-265549-0-96336000-1361205257_thumb.jpg

post-265549-0-83024000-1361205276_thumb.jpg

post-265549-0-44913900-1361205296_thumb.jpg

post-265549-0-45038200-1361205322_thumb.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...