Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?


bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok :)

Den energ drikken du er skeptisk til har navnet Energy Drink og det er nok for meg :p Kaffe Har jo masse koffein i seg, men likevel ikke en energi drikk :p

 

men den inneholder ikke taurin eller ginseng - og den er heller ikke merket med Energi drikk. vet folk setter krav at den skal minst ha 2 av disse

- merket som energi drikk

- inneholde Ginseng eller Taurin

- innholde mere enn 15 mg koffein pr 100ml (denne er det også mange mener skal være 32mg)

 

men det viktigste!

- din samling, dine regler)

Lenke til kommentar

Disse:

Semtex crazy carbonated

Semtex NON CARBONATED

RODEO

BIG ENERGY SHOCK EXOTIC JUICED

BIG ENERGY SHOCK ORIGINAL

BIG ENERGY SHOCK GOLD

ENERGY DRINK SUGAR FREE (EURO SHOPPER)

De jeg har her nå mulig jeg har en til kan se imorra

Nice :) Man sier ofte bare Big Shock til de der, om man kikker bak så står ofte navnet en eller annen plass uten innbalnding av energy og andre ting, men veldig tøft da, har alle om det bare er samme rodeo vi snakker om

Lenke til kommentar

Nice :) Man sier ofte bare Big Shock til de der, om man kikker bak så står ofte navnet en eller annen plass uten innbalnding av energy og andre ting, men veldig tøft da, har alle om det bare er samme rodeo vi snakker om

Ja, samme rodeo, sett den i din samling, hver gang får nye pleier jeg å sjekke om du har den xD

 

Edit: Jeg får forresten jaguar ev en dude jeg kjenner han så den i oslo og kjøpte den med, skal bare hente den.

Endret av theobvious
Lenke til kommentar

Ja, samme rodeo, sett den i din samling, hver gang får nye pleier jeg å sjekke om du har den xD

 

Edit: Jeg får forresten jaguar ev en dude jeg kjenner han så den i oslo og kjøpte den med, skal bare hente den.

Nice :) Ser du på de bildene jeg har postet tilbake her da? Må jo være gøy å ha noen jeg ikke har :)

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar

 

denne siden er det år og dager siden er oppdatert - vet at det finnes samlere som har flere en dette, og det er vanskelig og faktisk finne den som har den største samlingen (også dokumentert) ettersom det er et stort HAV av samlere worldwide :)

Den er oppdatert for under en måned siden :tease: Se hans facebookside, sier ifra hver gang han har oppdatert for å lokke folk og man ser tallet øker, jeg husker det akkurat hadde passert 2000. Jeg tror fortsatt det er den største ENRGY DRINK samlinga også, fordi de som har store mengder har en samling bestående av 40% bokser som ikke har merkbare forksjeller. Det har ikke han

Lenke til kommentar

Wow, det er ganske bra!

Har du noen bilder av samlingen?

Jeg må nesten roe det såpass ned at jeg ikke orker nye bilder nå, jeg tar når det er store forandringer fra sånn det har vært før :) Men jeg kan jo slenge med noen bilder som dere som er aktive her allerede har sett

 

De fleste bildene er fraj uli, så det har jo blitt noen nye siden det også :)

post-265549-0-23463300-1386008630_thumb.jpg

post-265549-0-87228700-1386008640_thumb.jpg

post-265549-0-45008700-1386008653_thumb.jpg

post-265549-0-06282000-1386008671_thumb.jpg

post-265549-0-54709200-1386008682_thumb.jpg

post-265549-0-58692700-1386008699_thumb.jpg

post-265549-0-06914600-1386008710_thumb.jpg

post-265549-0-85608200-1386008717_thumb.jpg

post-265549-0-32880700-1386008729_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den er oppdatert for under en måned siden :tease: Se hans facebookside, sier ifra hver gang han har oppdatert for å lokke folk og man ser tallet øker, jeg husker det akkurat hadde passert 2000. Jeg tror fortsatt det er den største ENRGY DRINK samlinga også, fordi de som har store mengder har en samling bestående av 40% bokser som ikke har merkbare forksjeller. Det har ikke han

 

sjekker ut facebook siden hans nå, mye mer ryddig! men kan se at han bokser som ikke har "merkbare" bokser - selv om jeg lett kan se forskjell på alle mine bokser! - du klarer å gni det litt inn på vært innlegg :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på en normal red bull og den xD ?

 

Edit: untatt skriftspråket.

akkurat red bull er litt morsomt der. Fordi den selges i over 160 land, så omtrent uansett hvor man er så kan man kjøpe red bull. Derfor har det blitt populært å samle på individer fra forskjellige land. Jeg gjør det ikke selv, (da hadde jeg nok hatt 30+) men jeg vet mange andre som gjør det og er vel flere som er oppi rundt 50. :)

Lenke til kommentar

akkurat red bull er litt morsomt der. Fordi den selges i over 160 land, så omtrent uansett hvor man er så kan man kjøpe red bull. Derfor har det blitt populært å samle på individer fra forskjellige land. Jeg gjør det ikke selv, (da hadde jeg nok hatt 30+) men jeg vet mange andre som gjør det og er vel flere som er oppi rundt 50. :)

 

dette er min red bull nr 2 som er 250 ml original! nettopp bestemt meg for og samle på red bull fra alle land :) men har flere "like" red bull editions.

 

Kevin / Energy-pedia.de (siden for alle energi drikker kan være verdens største dokumenterte samling - han har ikke eksakt tall men ca 3000) / red bull collection på facebook er en av de som har en av de større samlingene med red bull - fra 49 land - 450 cans - 16 flasker og 7 shots

Lenke til kommentar

Den er oppdatert for under en måned siden :tease: Se hans facebookside, sier ifra hver gang han har oppdatert for å lokke folk og man ser tallet øker, jeg husker det akkurat hadde passert 2000. Jeg tror fortsatt det er den største ENRGY DRINK samlinga også, fordi de som har store mengder har en samling bestående av 40% bokser som ikke har merkbare forksjeller. Det har ikke han

Heftig, og bildene av samling di var også noe å glefse på! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...