Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?


bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal selv prøve å få noen bokser fra maxico når jeg er i Texas i sommeren. Nær maxico så er det sikkert noen som selger maxicanske energidrikker. Ikke vet jeg, men siden det tross alt er USA så regner jeg med det ;)

 

Vil nok tru det er mange å velge i Mexico også, men ikke så mye som i USA! men tror du må inn i selve Mexico for og finne mexikanske energi drikker :)

Lenke til kommentar

Det er masse meksikanske butikker i USA vettu :) Man finner jo Polske i Norge ser man her, så hvorfor ikke meksikanske i USA, det er mye mer sannsynlig

 

tror innlegget mitt ble litt fei skrevet, mente ikke at det ikke finnes! som kanskje det var lett og tolke det som. men er nok lettere og fikke mexicanske i mexico! :D

 

-edit;

fikk forrsten mexicansk burn lotus sett og monster DUB til deg idag :)

Endret av Kentklausen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

FANT rett og slett denne boksen idag. Det er miljø for å ha med seg en energy drink på trening der jeg trener og noen hadde hivd denne i oppsamlingsboksen. Jeg har aldri hørt om den før så det var veldig gøy! Ser også at den er svensk så det skal bli interresant å høre om svenskene har oppdaget den enda, kanskje jeg er først :tease: Det er i alle fall nr 1235 i min samling

post-265549-0-20852800-1386466706_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Fikk du de ned priset på grunn av at de var ute på dato? :)

 

på en måte, jeg så det ikke før jeg kom hjem! sendte derfor epost til Coca cola og Statoil hvor jeg kjøpte de. Coca Cola sendte meg gavekort på 200 kr! og av Statoil får jeg et helt nytt brett (med Burn Original) til torsdag, da de får varelevering :)

 

+ at jeg fikk beholde alle boksene :)

Endret av Kentklausen
Lenke til kommentar

 

på en måte, jeg så det ikke før jeg kom hjem! sendte derfor epost til Coca cola og Statoil hvor jeg kjøpte de. Coca Cola sendte meg gavekort på 200 kr! og av Statoil får jeg et helt nytt brett (med Burn Original) til torsdag, da de får varelevering :)

 

+ at jeg fikk beholde alle boksene :)

heldig der :) Tar gjerne et par grønne men du får se selv :) Savner smaken og trenger for bytter

Lenke til kommentar

heldig der :) Tar gjerne et par grønne men du får se selv :) Savner smaken og trenger for bytter

 

kan sikkert få en tom og en full ?

har alt sendt ut noen, og noen som snart skal sendes - noen som skal spares for og bytte til seg skjedene bokser i fremtiden :)

 

Var de så hyggelige? :D

Det må jeg si var bra gjort! :)

 

veldig god kundeservice værtfall! Statoil beklaget veldig og fikk både telefoner og eposter dagen etter jeg kontaktet de. var nede på stasjonen og tok en kopp kaffe med daglig leder :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...