Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heioghå! da er jeg tilbake etter flytting til ny leilighet (har ikke lengre plass til mine 500 stk energidrikker på veggen lenger!) ny pc er kjøpt. og vært på svinesund og handla billig mat, godis, brus og energidrikker :D

post-180894-0-05551800-1380560439_thumb.jpg

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Alle Rema 1000 jeg har vært på i Østfold har hatt den i hopetall o.O Moss, Rygge, Sarp, Fredrikstad, Halden...

Endret av TMB
Skrevet

Kanskje det bare er jeg som ikke er oppmerksom :p Vell, vell jeg har jo denne boksen aldrede, men jeg gleder meg til å smake på den. Skal se om jeg finner den på rema neste gang.

Skrevet

Jeg hadde litt av en opplevelse når jeg drakk denne idag. Jeg åpnet og ble møtt av en lukt jeg klassifiserte som trelim! Jeg forberedte meg på det værste og tok et sip, men det var verre! Hvordan er det mulig gjøre noe man skal drikke så forferdelig grusomt? Smaken satt langt oppi hodet og jeg kjente den fortsatt godt etter tannpussen. Jeg fikk vel ned en slurk, resten ble helt ut. Det er som kalle sier et terningkast: Nei :tease:

52019.jpg

Skrevet (endret)

Tror jeg hadde vært litt skeptisk til en energidrikk som inneholder ordet MIG :p

- og condom free ? :p

Endret av Kentklausen
  • Liker 1
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Mig er vel svensk for piss eller noe sånt...

Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)

Hmm, det vi i bygda her har brukt for piss i alle år :p

Edit: Mig kan bety: land, piss, tiss og urin.

Endret av Slettet+5132

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...