Gå til innhold

Oktoberfest 2011 - tomsi42 - 25mm f/2.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok en fin fest fra deg, Tomsi - har ikke fått ut finger'n for å kommentere før nå.. :)

 

Liker komposisjonen og linjene i møtet på fergen 2. oktober - fin stemning.

 

Ad gjengangeren 3. oktober har jeg en tilsvarende en utenfor huset - det er et gyllent øyeblikk en dag eller to om høsten hvor bladene får en fantastisk knallgul farge - det er pent, men varer veldig kort. Min har ikke kommet så langt - her har du en prangende flott farge.. :)

Likte også linjene, skyggen og de røde fargene i klatreren dagen etter.

 

Morsomt selvportrett var det også - med sint på av fugler-gris i bakgrunnen. Gode øreklokker er et must. :)

 

Fine myse-bilder - skulle gjerne hatt bensinpumpene bittelitt rettere - men likte smådetaljer som nedfalt skilt og politibil. Bildet med feil brennvidde var jo også ganske så lekkert..

 

Kjedet var ikke kjedelig - fine smådetaljer som spindelvev.

 

Ser det gyldne øyeblikket er stort sett over 11. oktober for stamplantens blader - og ser i spoileren på bilen din at du har pumpelokket på venstre side. :)

 

Artig båtentusiast i kalde (antar jeg) Norge - se! Ingen hansker!

 

Tror også du skal være forsiktig med campingvognen i buskene - de har skjønt at du er ute etter å skyte dem, og nå har de begynt å jakte deg!

 

 

Men - beste er fem høns på Fornebu - noen med linjene, motivet og hele komposisjonen - blingfjær! :D

 

Likte også tåkeheimenstasjonen, med blå vinduer og "noe er galt".

 

Fin rekke hittil, ikke minst med den avblomstrede låven - de har sett sine bedre dager, både låven og klatreplanten. :)

Lenke til kommentar

Flotte farger og linjer her tomsi. Likte blandingen mellom bladene og den gråe låven - flott!

Takker og bukker.

 

Nok en fin fest fra deg, Tomsi - har ikke fått ut finger'n for å kommentere før nå.. :)

 

--- 8< ---

 

Takk for en grundig gjennomgang.

 

Fint høstbilde i dag, farger og komp, likte også gårsdagens, kanskje enda bedre :)

Takker og bukker.

 

Det siste her var finfint! Deilig forfall, innrammet av knallfarget høstløv. Veldig bra!

Takker og bukker. Tenkte meg at dette var i din gate.

Lenke til kommentar

En omtåket morgen: Dette hadde jeg virkelig sans for. Enorm dybde, med forsvinningspunkt i tåka.

 

Høst på Papper: Nydelig bakrunn for høstbladene her. Det er slik fin glød i gamle grånende trebord (plank altså). Litt overraskende at du tok bilde av en campingvogn, men livet er jo fullt av overraskelser. :roll: Begge i spoileren befinner seg trygt innenfor det tomsiske univers.

 

Fortsatt padleføre: Ja noen holder ut til omtrent siste råk har frosset. Fin bevegelse innover i bildet.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...