Gå til innhold

Dead Island blir spillefilm (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Nei, vi tar ikke på oss rollen med å sensurere spill for våre lesere. Det er slettes ikke vårt ansvar - om noens. Årsaken er rett og slett en kombinasjon av flere ting: Det har vært nær umulig å prøve senere deler av spillet alene, uten at spillet gjør det klart at å spille alene er ugunstig på noe punkt. Samtidig har vi hatt problemer med å samle opptil fire stykker til samarbeidsøkter, noe som burde være en forutsetning for å anmelde dette spillet. Vi synes ikke det er rettferdig å gi noen endelig karakter til et spill vi ikke får testet det mest essensielle aspektet av, og legger det dermed dødt.

 

Samtidig har jeg en del å si om spillet som altså ender opp i en separat bloggpost. Jeg ønsker ikke å love noe tidspunkt for den.

Ærlig talt så er dette en ganske dårlig unnskyldning. For det første, spillet er langt i fra umulig å spille gjennom alene. For det andre, du kan søke etter randoms å spille med om du på død og liv skal ha fire stykker. For det tredje, så kan dere ikke bare teste med utgangspunkt i at dere spiller sammen fire stykker. Alle andre anmeldelser jeg har lest sier at spillet kan bli litt irriterende vanskelig alene, men at det er spillbart slik, selv om co-op er å foretrekker. Hvorfor kan ikke dere gjøre det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er utrolig skuffende og høre at dere ikke anmelder spillet, jeg har gått til handel, for lenge siden. Det å spille spillet senere er ugunstig osv, hva er det du prater om! jeg spilte da hele spillet alene, hadde ikke noe mere trøbbel med det enn i andre spill! jaja fine unnskyldninger iallefall! glad iallefall gamereactor anmeldte det!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er utrolig skuffende og høre at dere ikke anmelder spillet, jeg har gått til handel, for lenge siden. Det å spille spillet senere er ugunstig osv, hva er det du prater om! jeg spilte da hele spillet alene, hadde ikke noe mere trøbbel med det enn i andre spill! jaja fine unnskyldninger iallefall! glad iallefall gamereactor anmeldte det!

 

Hvis du alt har spillt det, hva skal du da egentlig med en anmeldelse? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...