Gå til innhold

Dead Island blir spillefilm (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, vi tar ikke på oss rollen med å sensurere spill for våre lesere. Det er slettes ikke vårt ansvar - om noens. Årsaken er rett og slett en kombinasjon av flere ting: Det har vært nær umulig å prøve senere deler av spillet alene, uten at spillet gjør det klart at å spille alene er ugunstig på noe punkt. Samtidig har vi hatt problemer med å samle opptil fire stykker til samarbeidsøkter, noe som burde være en forutsetning for å anmelde dette spillet. Vi synes ikke det er rettferdig å gi noen endelig karakter til et spill vi ikke får testet det mest essensielle aspektet av, og legger det dermed dødt.

Samtidig har jeg en del å si om spillet som altså ender opp i en separat bloggpost. Jeg ønsker ikke å love noe tidspunkt for den.

Ærlig talt så er dette en ganske dårlig unnskyldning. For det første, spillet er langt i fra umulig å spille gjennom alene. For det andre, du kan søke etter randoms å spille med om du på død og liv skal ha fire stykker. For det tredje, så kan dere ikke bare teste med utgangspunkt i at dere spiller sammen fire stykker. Alle andre anmeldelser jeg har lest sier at spillet kan bli litt irriterende vanskelig alene, men at det er spillbart slik, selv om co-op er å foretrekker. Hvorfor kan ikke dere gjøre det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er utrolig skuffende og høre at dere ikke anmelder spillet, jeg har gått til handel, for lenge siden. Det å spille spillet senere er ugunstig osv, hva er det du prater om! jeg spilte da hele spillet alene, hadde ikke noe mere trøbbel med det enn i andre spill! jaja fine unnskyldninger iallefall! glad iallefall gamereactor anmeldte det!

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er utrolig skuffende og høre at dere ikke anmelder spillet, jeg har gått til handel, for lenge siden. Det å spille spillet senere er ugunstig osv, hva er det du prater om! jeg spilte da hele spillet alene, hadde ikke noe mere trøbbel med det enn i andre spill! jaja fine unnskyldninger iallefall! glad iallefall gamereactor anmeldte det!

Hvis du alt har spillt det, hva skal du da egentlig med en anmeldelse? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...