Gå til innhold

[Løst] Erfaringer med CDON?


Anbefalte innlegg

Heisann :)

Jeg vurderer og bestille noen "hardware" komponenter, og noen av disse skal bestilles fra CDON. Dette er altså deler til en pc. Derfor lurer jeg på om noen av dere har hatt erfaringer med CDON generelt, det jeg er mest ute etter er egentlig om retur serivcen dems er bra. Kjipt og ikke få ny vare eller at de er vrange om ett eller annet. Takker for svar!

 

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er en god del erfaringer.

 

http://www.prisjakt.no/store.php?f=9738

 

Selv har jeg handlet en del på cd-on, kun en retur da jeg fikk feil spill, men bytte gikk raskt.

Joa, har sett på den og prisguider sine sider. Men må si at det er veldig lite utfyllende og gir meg ingeting når folk skriver "bra". Hvis de hadde forklart hva som var bra/dårlig så hadde det vært flott. Jeg så gjennom to sider på prisjakt. De som hadde det utfyllende var de som var missfornøyde. Derfor gir det meg et dårlig intrykk. Så vil gjerne ha noe utfyllende om hva som var bra/dårlig fra dere alle. Sånn som du skrev over var fint, og ga meg i hvertfall noe!

Takker for svar!

 

Mvh

Lenke til kommentar

Har handlet mye hos cdon jeg også i flere år, og har bare positive erfaringer så langt. Er vel kanskje derfor det er så lite utfyllende med positive tilbakemeldinger, for da er det ikke noe å poengtere eller klage på. Jeg har iallefall ikke noe problemer med å anbefale cdon videre.

Har du byttet eller retunert noen varer? I så fall hvordan fungerte det, noen vanskeligheter?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

OC-Freak har delvis rett, men vi har også andre fraktklasser på CDON.COM. Veldig mange av produktene våre faller dog under prisene OC-Freak nevnte, blant annet stort sett alle datakomponenter, og mange TV-er. Vi har også kampanjer som fri frakt nå og da.

Følgene er fra vår FAQ:

Du ser hvilken fraktklasse et produkt tilhører når du klikker på produktet. Film, musikk, spill (ikke konsoll), bøker og merchandise tilhører fraktklasse A og har dermed en fraktavgift på 29 kr. Hvilken fraktavgift den respektive fraktklassen innebærer fremgår i tabellen under:

Fraktklasse A kr 29
Fraktklasse B kr 49
Fraktklasse C kr 79
Fraktklasse D kr 199
Fraktklasse E kr 399
Fraktklasse F kr 799

Du ser hvilken fraktklasse et produkt tilhører når du klikker på produktet. Varene som selges i Smarte Deals inngår ikke i den ordinære frakttrappen, men fraktavgiften settes individuelt for respektive vare.

Handler du produkter fra flere fraktklasser betaler du den høyeste fraktavgiften. Naturligvis betaler du bare en fraktavgift uavhengig av antall produkter du bestiller eller om ordren deles opp i flere forsendelser. Fraktkostnaden regnes ut automatisk i ordren din.

mvh,

CDON.COM

edit: Linjeskift ble ikke helt riktig første gang

Endret av cdon.no
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...