Gå til innhold

Oppstartsproblemer!

Bikemech

Anbefalte innlegg

Hei,

Har nettopp installert nytt skjermkort (EVGA GTX 570) og ny RAM (Corsair Vengeance 8 GB) på mitt ASUS P7H55M-Pro hovedkort, men når jeg prøver å starte PCen så kommer den til Windows innlastningsbildet og så skrur den seg av. :cry: Har til og med prøvd å boote fra disk for evt. å reinstallere hele Windows-pakka, men ikke engang det lar seg gjøre!

Trenger virkelig litt ekspertise her. Flashet dessuten BIOS uten hell... samme greia fortsatt :thumbdown:

På forhånd TAKK!

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg prøvd, hva jeg vil kalle, ALT... noe jeg fant ut nå var at når jeg satte i skjermkortet og koblet skjermen opp mot dette så fikk jeg i det minste opp bilde, men når jeg koblet av skjermkortet igjen og koblet skjermen rett hovedkortet så var det ikke noe output :ohmy:

I tillegg så gjelder jo fortsatt overnevnte problem... når PCIe-kortet er koblet inn og skjerm-delen fungerer som den skal er det fortsatt problemer med startupen... virker merkelig, men sånn er det :ermm:

Ja.... da ble det nytt hovedkort etter en del troubleshooting... viste seg at det var det som var ødelagt (mest sannsynlig) og nå kjører PC'en som en drøm igjen! Blir vel å sende HK'et tilbake ift. garanti tenker jeg.

Bare tenkte det kunne være greit å si hva "løsningen" var i tilfelle noen opplever det samme ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...