Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Aldri fått kviser ?


SophiaAustinI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og så har vi de som er så heldige at de får kvisene 2-3 år tidligere enn alle andre, føler at de er stygge, får tvangstanker og problemer med ansiktet sitt og gror langt hår for å skjule dem og ser ut som et dopvrak tilslutt.

 

Men min erfaring er i alle fall at dem som ikke opplever dette får som fortjent tilslutt - de får kviser.

 

Men tviler jo selvsagt på at du får det hvis du er 24 ...

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

Og så har vi de som er så heldige at de får kvisene 2-3 år tidligere enn alle andre, føler at de er stygge, får tvangstanker og problemer med ansiktet sitt og gror langt hår for å skjule dem og ser ut som et dopvrak tilslutt.

 

Men min erfaring er i alle fall at dem som ikke opplever dette får som fortjent tilslutt - de får kviser.

 

Men tviler jo selvsagt på at du får det hvis du er 24 ...

 

 

 

D: ....... Ok ?

Lenke til kommentar

Har vært plaget med kviser siden jeg var rundt 11, er nå snart 15. Heldigvis har det begynt å roe seg litt nå. Men, har hatt så mye kviser ved siden av nesa at det føltes som et vaskebrett når man tok der. Har også hatt langs og på nesa og i pannen, samt i øret ved noen tilfeller. :hm:

 

Spiser ikke akkurat den sunneste maten, men. Hehe :p Er nå ganske tynn :)

Endret av Spritty
Lenke til kommentar

Jeg må bare innrømme at her går det i pizza 5 dager i uka og McDonalds en gang eller to i måneden, 4-5 ganger på tur samt mye godterispising, og ser ikke ut som jeg får noe mer kviser av det, så er det nok bare en myte ja, gitt :)

 

Hvor sunt det er en annen sak :whistle:

Endret av Spritty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...