Gå til innhold

Hvem kan trene styrke over 60?( militia )


Anbefalte innlegg

Jeg er i chapter 2. Skal dra til valley of mines, men siden jeg har funnet dragon slicer, er jeg litt hypp på å trene styrken opp til 80. Nå er jeg på 71. Finnes det andre måter å trene styrke på forresten? Jeg har 5 kings barrel, hvis det har noe å si. Setter stor pris på alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du har lært basic skills i alchemy kan du lage strenght og dexterity potions. Jeg brukte ca. 20-25lp på healing potions og da fikk jeg option å lage strenght potion, dette var til høyre for smeden og lærlingen Brian i byen. Du må ha dragon root også for å lage strenght potions.

Lenke til kommentar
Når du har lært basic skills i alchemy kan du lage strenght og dexterity potions. Jeg brukte ca. 20-25lp på healing potions og da fikk jeg option å lage strenght potion, dette var til høyre for smeden og lærlingen Brian i byen. Du må ha dragon root også for å lage strenght potions.

 

Ok, jeg har 30 LP, så jeg skal vurdere det,hvor mye styrke får man fra en dragoon root? Er det ingen i nærheten av byen som trener over 60 p ?

Lenke til kommentar

Mortis barracks (khorinis) militian (you don´t talk to him before you join militia) 1 militian 60

Feros castle (valley of mines) bring his sword back (Quest `Feros sword´) 4 everyone 70

Opolos monastery Novice 1 Novice/ Mage 70

Brutus castle (valley of mines) 200 gold (Quest `gold für Brutus´) only in 2 and 3 everyone 75

Ingmar upper district Paladin 3 Paladin 90

Torlof onars farm you don´t join a guild, mercs 1 mercs/ dragon hunters, you are not in a guild 90

Torlof ship - 6 everyone 100

Bennet ship - 6 everyone 100

 

du bør også sjekke denne sia ,for alle mulig om Gothic 2 hjelP!

http://forum.jowood.com/showthread.php?s=&...&threadid=18780 <--Trainers og maps

http://forum.jowood.com <---Beste Forumet om G2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...