Gå til innhold

leie minecraft server 24/7


Anbefalte innlegg

fordi må ha en rask server og mye ram til plugins som vi har på serveren + logblock tar endel ram

Vel, jeg tror fortsatt ikke du trenger 16 GB minne og en server til 560 kroner måneden, men hvis du er villig til å bruke slike summer skal jeg ikke stoppe deg.

 

16gb ram og 1000mbt oppp og ned er greit :) ingen lag, må bare restarte serveren noen ganger pågrunn av chunks blir ikke sletta i fra minne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fordi må ha en rask server og mye ram til plugins som vi har på serveren + logblock tar endel ram

Vel, jeg tror fortsatt ikke du trenger 16 GB minne og en server til 560 kroner måneden, men hvis du er villig til å bruke slike summer skal jeg ikke stoppe deg.

 

16gb ram og 1000mbt oppp og ned er greit :) ingen lag, må bare restarte serveren noen ganger pågrunn av chunks blir ikke sletta i fra minne

 

En 1000Mbit linje er greit? Det er ingen hensikt å hoste en Minecraft server på en så stor linje, om du ikke skal ha 1000vis av spillere på serveren(Noe som mest sannsynelig heller ikke er mulig pga. spesifikasjoner på serveren).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

 

 

Minecraft klarer ikke å reservere mer enn 4,2GB med minne uansett, og det er ytterst sjeldent at det vil skje.

Kilder??

 

___________________

 

Da skal jeg begynne hostinga igjen og lurer på hvor jeg kan hoste for en billig penge? som går max 30-20 spillere?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Jeg leier get-sourced, jeg vil anbefale den! Min server kjører med 3GB ram og klarer fint å hoste 40spillere uten lagg, og den har 10milioner tables i databasen. Det lagger så si aldri, beste hosten jeg har hørt om! Sender man en support melding så hender det ofte at man får svar innen ti minutter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...