Gå til innhold

PL: 24.09.11 Arsenal v Bolton Wanderers, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15

[PL: 24.09.11 Arsenal v Bolton Wanderers, Ashburton Grove] Melding om nytt emne

Ett minutt siden

 

Får varsel når det opprettes nye tråder vettu. :thumbup:

 

Kan jeg spørre hvordan?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva har endret seg siden sist vi møtte Bolton? Har Arsenal blitt bedre eller dårligere? Hva med Bolton?

Etter at de slo oss 2-1 på Reebook i fjor har de tapt ni av sine ti siste kamper. Dessuten har de ikke lenger Sturridge. Vi er dog også svekkede siden forrige gang, men jeg tror uansett at vi skal klare å slå denne klare nedrykkskandidaten uten store problemer. Tør dog ikke å forvente så alt for mye etter den ekstremt svake sesongåpningen vi har hatt.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg er bekymret foran denne kampen er at det er en evighet siden vi har sett overbevisende ut på Emirates. Et hvilket som helst lag kan komme og være halvveis organisert og konsentrert og gjøre livet surt for oss. Vi har vært tafatte på hjemmebane (i ligaen) helt siden Wigan og Wolves i jan/feb. Ser for meg mye ballbesittelse, lite sjanser, mye frustrasjon og farlige kontringer i regi av Petrov og The White Drogba. Ellers vil jeg se et innhopp av Ox.

Lenke til kommentar

Om ikke denne kampen blir noe mer oppløftende enn de tidligere kampene vurderer jeg å se på laksen live på VG nett resten av sesongen, det er nesten like gøy.

 

Men satser på at det går allright i dag. Jeg tipper det blir en nervepirrende kamp hvor vi tar en tidlig ledelse, og greier å sette spikern i kista med 2-0 rett før slutt :)

Lenke til kommentar

Overveldene aktivitet her inne. En drøy time til kampstart nå. Må si jeg gleder meg latterlig mye til denne kampen. Klarer vi å opprettholde noe av det vi viste i første omgang mot Blackburn så begnner vi å snakke klatring på tabellen. Chamberlain kan få muligheten fra start i dag ifølge Wenger, men blir vel mest sansynlig å se mot slutten av kampen.

 

COME ON YOU GOONERS!

Lenke til kommentar
Bolton XI: Jaaskelainen, Steinsson, Knight, Wheater, Robinson, Eagles, Muamba, Reo-Coker, Pratley, Petrov, Ngog

 

Cahill er ikke på benken heller. Digg å slippe ham og Klasnic. Petrov er den jeg bekymrer meg mest for i dag.

 

Vårt lag:

 

Wojciech Szczesny

Bacary Sagna - Per Mertesacker - Laurent Koscielny - Kieran Gibbs

Mikel Arteta - Alex Song - Aaron Ramsey

Theo Walcott - Robin van Persie - Gervinho

 

Arsenal Subs: Fabianski, Rosicky, Santos, Oxlade-Chamberlain, Arshavin, Frimpong, Chamakh

 

Sterkt lag, og sterk benk. Tror vi tar denne.

Lenke til kommentar
Bolton XI: Jaaskelainen, Steinsson, Knight, Wheater, Robinson, Eagles, Muamba, Reo-Coker, Pratley, Petrov, Ngog

 

Cahill er ikke på benken heller. Digg å slippe ham og Klasnic. Petrov er den jeg bekymrer meg mest for i dag.

 

I følge VG Nett er både Klasnic og Cahill fra start?

 

Dog har jeg trua før denne kampen, var en god første omgang mot Blackburn, klarer vi å spille sånn i to omganger blir dette fort 4-0 kan jeg tenke meg.

 

Håper på dette laget (4-4-2): Sczeszny-Sagna,Merte,Kos,Santos-Chamberlain,Arteta,Song,Gervinho-Persie,Chamakh

 

Men dette er nok mer sannsynlig (4-2-3-1): Sczeszny-Sagna,Merte,Kos,Santos-Song,Ramsey-Walcott,Arteta,Gervinho-van Persie

Lenke til kommentar

Hvorfor ønsker folk 4-4-2? Så dere ikke at dette ble forsøkt mot Shrewsbury uten hell? Midtbanen ble totalt overkjørt i den formasjonen.

 

Ja vi stilte jo med førstelaget i den kampen også såvidt jeg fikk med meg kampen. Grunnen til at jeg ønsker 4-4-2 er fordi vi faktisk klarer å score mål i den formasjonen og van Persie ikke blir så isolert.

 

Manchester United stiller forøvrig i 4-4-2, men det fungerer kanskje ikke så bra for de? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...