Gå til innhold

Testing av marijuana


Brosef

Anbefalte innlegg

Skal på rekruttskolen om en uke og har hørt at de i begynnelsen kan ta blodprøver av deg for å sjekke om du har thc i blodet. Vet da at om man tester positivt får man en bot eller verre.. Har holdt meg "clean" i 2 måneder nå slik at jeg ikke blir tatt. Så kommer det jeg lurer på:

Tar de blodprøver etter du er ferdig med rekruttskolen, når man blir sendt til et nytt tjenestested? Eller er det bare en test de tar av deg? Noen som har erfaringer med forsvaret som vet dette?

Er keen på å røyke litt når jeg har perm, derfor jeg lurer ;)

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Militæret ser ganske skummelt ut for din del! De første dagene kommer du til å svare på en masse skjemaer og spørsmål og en narkotikasjekk av deg og bagasjen kommer til å forekomme. Forresten, på Madla på kontigent 1107 ble det kun opprettet en narkotikasak og denne personen ble dimmitert med en gang og en sivil politisak ble opprettet.

 

Om du ønsker å bruke narkotika så har du kommet til helt feil sted!

Lenke til kommentar

Militæret ser ganske skummelt ut for din del! De første dagene kommer du til å svare på en masse skjemaer og spørsmål og en narkotikasjekk av deg og bagasjen kommer til å forekomme. Forresten, på Madla på kontigent 1107 ble det kun opprettet en narkotikasak og denne personen ble dimmitert med en gang og en sivil politisak ble opprettet.

 

Om du ønsker å bruke narkotika så har du kommet til helt feil sted!

Haha slapp av. Jeg bare lurer! Røyker ikke mer enn kanskje 1-2 ganger i måneden toppen. Og hvis det er så strengt, så klarer jeg helt fint å holde meg unna det til jeg dimmer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...