pkhamre Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Alle kan vell legge inn link til laget sitt, så kan man bedømme utifra det. Men kommer an på hvor mange som er med å sånt da. Er det akkurat 8 som vil være med, er det vanskelig å få ting rettferdig etter første runde. Det beste er vel å ha en turneringsside eller en dedikert tråd. Med linker til alle lag og nick på hvem som er med. Jeg har neppe tid til å organisere, så noen andre får ta initiativet til det. Men jeg stiller med lag og coins! Lenke til kommentar
snitch Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Neon tips til de som lurer over her: Farten hos en CM er ikke vledig viktig, trenger ikke å være så rask, og ivhertfall hvis du spiller med 2 cm, litt anderledes hvis du bruker, en AMC og DMC. Dere burde også sjekke den individuelle chemestrien, har like mye å si som lagchemestry (9 er maks) Er gjerne med på ps3 turnering, men har bare et bronsje lag, men er med for gøy selvsagt Lenke til kommentar
snitch Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Er sykt hvor mye youtubers har å si for markede. Var en some laget en film og anbefalt Taylor (shcebsburry or something) på youtube. I går var han verdt 6k, nå er han verdt 20K på ps3 og 50k på xbox. Glad jeg kjøpte han før videon kom ut for 6K Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Skulle gjerne arrangert selv, men har ikke tid til å styre alt for mye med å sette opp kamper, sjekke lag, etc. Håper noen andre kan! Lenke til kommentar
Jayko Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Fikk Jesùs Navas i en gullpakke for 7500 coins, noen her som vet hvor mye han er verdt?? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Hva med å søke på han selv og finne det ut? Går sikkert fortere enn å spørre her og vente på svar.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Fikk Jesùs Navas i en gullpakke for 7500 coins, noen her som vet hvor mye han er verdt?? 11K PS3 8K Xbox Lenke til kommentar
MaiztRo Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Fikk Heskey i en pakke idag, hvorfor er han så dyr? Fikk solgt han for 8900, kunne sikkert fått mer men ville ha han solgt fort. Lenke til kommentar
snitch Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Fikk Heskey i en pakke idag, hvorfor er han så dyr? Fikk solgt han for 8900, kunne sikkert fått mer men ville ha han solgt fort. Fordi alle elsker Heskey, vet ikke hvorfor, men er masse youtube vids. om han;) Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Solgte hele laget mitt igår: fika meg et nytt lag: Valdes Ramos Pique Pepe Marcelo D.Silva Busquets Kaka Pedro Torres Reyes Bakrekka er jeg fornøyd med, Pepe og Pique er ikke lett å komme forbi. Vil bytte ut Busquets med Alonso, men er redd Alonso blir veeldig treig, noen som har brukt han før? Her har jeg lyst til å selge Torres og kjøpe inn Di Maria og Benzema, burde jeg? Eller burde jeg bare beholde Torres? Er ikke fornøyd med Reyes,. Gi meg no tips folkeNzz?? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Reyes er ihvertfall BEAST, men er jo ulikt hva man liker å spille med Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Spiller selv med Reyes og Neves på hver sin kant, med Soldado på topp, hentet igår Falcao for å ha sammen med ham i 4-4-2. Funker utmerket! Falcao er helt utrolig! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Til dere som kommer inn på web og vil se laget mitt, får kanskje sett det uansett?: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#bufMtDevbbErF Begynner å se bra ut nå. Har ikke kosta så alt for mye heller. edit: var feil link, retta nå. Endret 12. oktober 2011 av Teipball Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Til dere som kommer inn på web og vil se laget mitt, får kanskje sett det uansett?: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#bufMtDevbbErF Begynner å se bra ut nå. Har ikke kosta så alt for mye heller. edit: var feil link, retta nå. hvor mye kosta squaden der? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Lopez: 3,5K Coentrao: 1.1K Albiol: 3.3K Cacares: 800 Iraola: 850 Bruno: 600 Javimar: 700 Rossi: 7.8K (får litt billigere hvis du går for CF versjonen) Neymar: Startpakke, men går for 50K (har dermed ikke regna med han egentlig) Diego: 3.8K Nilmar: 11.5K Benk: Kameni: 2.2K Muccachio: 350 Khedira: 1.4K De Guzman: 350 Baptista: 650 (men gjort om til CAM fordi jeg måtte det på den tiden) Callejon: 1K Damiao: 800 Reserver: Canales: 400 Marcehna: 450 Camunas: 400 Jonas: 400 Soldado: 1.5K Fjerner man Neymar og setter inn Camunas/De Guzman og Rossi inn på CF har man fortsatt et godt lag imo. Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Her er mitt lag for øyeblikket. Satser på å finne meg en brukbar høyreback etterhvert, ellers begynner det så absolutt å bli bra! Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Mitt brasilianske lag - http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#ci7z3a4lbbEu2 Mitt engelske lag som jeg bygger på - http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#hL2RRL5obbEu3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Her er mitt sålangt vertfall: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#bk0T0ORvbbEvt Endret 12. oktober 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
snitch Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Lavezzi brasiliansk Fikk han foresten i en pakke idag Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Her er mitt foreløpige lag: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#g0D99XwDbbEwc Endret 12. oktober 2011 av Jariz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå