Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bli kvitt stalkers ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-Ikke ta telefonen når personen ringer

- Ikke svar på meldinger

- Ikke oppsøk personen, heller ignorere hvis dere omgås daglig

- Triks med Facebook slik at det ser ut som om du er utilgjengelig for chat

- Still inn så hun ikke kan kommentere noe som er ditt, men ikke slett personen som venn. Da slipper du noen "unødvendige" hvorfor-spørsmål.

 

Og ellers hold kjeft. Vær tålmodig. Det har alltid funket for meg (vel, sier ikke at jeg er den som "alle" går etter! Skal ikke framstille meg selv som mer populær enn jeg er :) )

Lenke til kommentar

Skaff deg pepperspray, og om du blir fysisk stalka så lat som om du blir overrasket og fyr løs i øynene på stalkeren. Hvis du later som du er helt ute av kontroll og skriker mange syke stygge ord, så er sjansen enda større for at stalkeren skal bli så vettskremt at han/hun ikke tør tenke på navnet ditt en gang

 

 

Den der va go ! :] <3 Bare at mange av dem som har "stalket" meg og di 2 som gjør det er litt høye ! Rundt 185-195 . Og trener og blir ikke redd av noen på 172 :I

Lenke til kommentar

Den der va go ! :] <3 Bare at mange av dem som har "stalket" meg og di 2 som gjør det er litt høye ! Rundt 185-195 . Og trener og blir ikke redd av noen på 172 :I

Hvordan stalker de deg egentlig? Har du lav stalketerskel eller er du bare veldig hot? :dribble:

 

Veldig lite de får gjort med pepperspray i øynene. Bare sørg for at du er rask nok til at de ikke får dekt de til. Du skal jo ikke skremme de, du skal bare lære de en lekse. Jeg hadde ihvertfall holdt meg unna en jente om hun hadde spraya meg med pepperspray, kan si jeg hadde tatt hintet da :p

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Den der va go ! :] <3 Bare at mange av dem som har "stalket" meg og di 2 som gjør det er litt høye ! Rundt 185-195 . Og trener og blir ikke redd av noen på 172 :I

Hvordan stalker de deg egentlig? Har du lav stalketerskel eller er du bare veldig hot? :dribble:

 

Veldig lite de får gjort med pepperspray i øynene. Bare sørg for at du er rask nok til at de ikke får dekt de til. Du skal jo ikke skremme de, du skal bare lære de en lekse. Jeg hadde ihvertfall holdt meg unna en jente om hun hadde spraya meg med pepperspray, kan si jeg hadde tatt hintet da :p

Hun ville bli kvitt stalkerene sine, ikke få en til (deg)! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...