Gå til innhold

BK: Siland

MotoG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siland

imgp2545_a.127x83.jpg

Beskrivelse:

Behandlet i Lightroom, raw format.

Evalueringsnivå Kritikk:

Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det.

Link til bildesiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for kommentarene og synspunkter, Morten og Håkon, håper dere åpnet det i full størrelse, kommer mer til sin rette da.

Takker for alle karaktergivinger, men det hadde vårt fint om dereandre hadde begrunnet hvorfor de forskjellige karakterene ble gitt. Det sier meg ikke så mie med bare et tall, det er ikke noe å være redd for og skrive litt i tillegg. ;)

Skrevet

Takk for kommentarene og synspunkter, Morten og Håkon, håper dere åpnet det i full størrelse, kommer mer til sin rette da.

Takker for alle karaktergivinger, men det hadde vårt fint om dereandre hadde begrunnet hvorfor de forskjellige karakterene ble gitt. Det sier meg ikke så mie med bare et tall, det er ikke noe å være redd for og skrive litt i tillegg. ;)

Åpner alltid originalbilde og i full størrelse. Det er derfor jeg mener at du kunne hatt et tettere utsnitt, når jeg ser den gode kvaliteten. :thumbup:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...