Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Matematikk R1 eksamen høst 2011


Anbefalte innlegg

Faen i helvete, var sikker på at eksamensdatoen var 29. november, så hadde planlagt å gå gjennom geometrikapittelet + eksamensoppgaver imorgen, og nå sitter jeg med funksjoner 2 kapittelet, så sjekker jeg og da er jo pokker eksamen imorgen!! PANIKK

Tar opp igjen, fikk 4 sist, så er jo ikke verste utg.pkt. men nå ser det mørkt ut for å klare å forbedre karakteren ihvertfall.

 

Noen som har noen gode råd? Blir en laaaaaang natt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på hvordan vanskelighetsgraden blir i morgen... Når jeg titter på de gamle eksamnene er det noen eksamner jeg synes ser helt okey ut, mens noen er veldig vanskelige:/

 

Den fra i vår synes jeg er helt forferdelig. I hvert fall del 1. Der hadde jeg strøket.

Den fra 2008 kunne jeg fått en helt grei karakter på.

Gruer meg skikkelig.. Dette kan gå alt fra helt greit til helt forferdelig, alt avhengig av hvordan oppgaver som blir gitt.

 

Håper det blir gitt mest vektorer og algebra på del 1, litt sannsynlighet kan godt komme på del 2, og ellers håper jeg på så lite geometri som overhodet mulig:P

Lenke til kommentar

Folk skal jo registrers, og det er en del folk så det er klart at det tar litt tid. Derfor må du møte senest kl.8, og eksamen starter kl.9.

 

Jeg kommer til å ta med alle skrivebøker, R1-bok, løsningsforslag til noen av oppgavene i boka, penal med nok av blyanter og penner, viskelær og korrekturlakk, linjal, gradskive, passer, kalkulator, laptop m/lader, lappen jeg har fått i posten av privatistkontoret, og for all del LEGITIMASJON.

Pluss mat og drikke.

Lenke til kommentar

Jeg har en tidligere 2MX-bok + skrivebøkene derfra, det funker vel godt det òg tenker jeg??

Hva syns dere

Ville nok anbefalt deg å ha R1-bøker. 2MX er jo ikke det samme faget som R1. Nå vet ikke jeg hvor mye av pensumet som er endret, men jeg vet at det er noe i hvert fall.

Men hvis det er det eneste du har, så er det selvfølgelig bedre enn ikke noe.

Lenke til kommentar

Her i Bergen har vi oppmøte kl. 8:30 og eksamen fra kl. 09:00. Jeg synets også at eksamenslokalene var litt kronglete til. Plassen ligger jo langt ut i loddefjord, som betyr at jeg må beregne nesten beregne 1.5 time med buss på en strekning som er 13 km med bil fra der jeg bor.

 

Lykke til alle sammen!

Her er det også R1 eksam lagt til utnfor byen, og kronglete å omme til (Ladejarlen vgs..)

 

**Trondheim

Lenke til kommentar

Her i Bergen har vi oppmøte kl. 8:30 og eksamen fra kl. 09:00. Jeg synets også at eksamenslokalene var litt kronglete til. Plassen ligger jo langt ut i loddefjord, som betyr at jeg må beregne nesten beregne 1.5 time med buss på en strekning som er 13 km med bil fra der jeg bor.

 

Lykke til alle sammen!

For meg er det bare å gå opp en bakke, så er jeg der :D

 

Hvis det er noen andre som også er våken fordi de ikke klarer å sove: Må man ha med seg det brevet man fikk fra eksamenskontoret? Isåfall må jeg lete etter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...