Gå til innhold

Xperia Ray - et godt valg til prisen?


Anbefalte innlegg

Jeg er da ute etter en ny tlf og ønsker å bruke lite penger, men vil ha en kjapp tlf som ikke er for stor, skarp skjerm og enkel å bruke med god batteritid.

 

Er Xperia Ray er lurt valg for meg som vil ha en som ikke tar så mye plass i lomma?

 

http://www.netonnet.no/art/telefon/mobiltelefon-uten-abonnement/merkevarer/sony-ericsson/sonyericsson-xperiarayblack/159998.3213/?utm_source=Prisguide&utm_medium=Priceengine&utm_term=159998%2B-%20Sony%20Ericsson%20Xperia%20Ray%20Black&utm_campaign=Productfeed#

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke prøvd Ray selv, men skulle gjerne byttet min Neo i Ray for mindre størrelse og bedre skjerm.

Batterilevetid for Android er mer avhengig av valg man gjør enn mobilmodell. Min varte sjelden mer enn et døgn før jeg installerte Llama, nå varer den to-tre døgn uten problemer.

 

Ok, men den ser godt spesifisert ut og skjermen er ikke "for liten" for litt store fingre som skal skrive? (3,3")

Lenke til kommentar

Etter det jeg har lest, så mangler Ray blits. Den har fotolampe, men ikke blits. Skjermen skal også være så liten og oppløsningen så høy at tekst i f.eks. sms'er blir veldig liten. Jeg heller derfor nå mer mot Galaxy W. Den er større, men bare 10gram tyngre. Hvis den klarer å ta ok bilder, så kan det bli min neste telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...