Per Solberg Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Svaberg i Bohuslän Bildet er fjernet.
Miss Photography Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Flott foto:) Fint lys fra himmelen:)
Tokke Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Fint billede med gode farver, plastisk virkning og fin eksponering. Er noget usikker på din komposition fordi dit fokuspunkt er Svaberg i forgrunden?, men mine øjne presses til at overse fjeldet og søge mod skæret i det fjerne og gøre dette til fokuspunkt. Små skytotter forstyrrer lidt. Absolut seværdigt billede.
Per Solberg Skrevet 14. september 2011 Forfatter Skrevet 14. september 2011 Websters sa: "Er noget usikker på din komposition fordi dit fokuspunkt er Svaberg i forgrunden?" Svaberget er mitt fokus og hovedmotivet i bildet. Himmelen og skjæret klarer ikke å veie opp tyngden av det store svaberget og bildet blir venstretungt. I dette bildet synes jeg tyngden av svaberget er så "kraftig" at det i mine øyne er med på å underbygge roen jeg finner her ute i skjærgården. Dette prøvde jeg å fange og mener selv jeg lyktes godt. Men er selvfølgelig nysjerrig og lydhør overfor andres meninger. Takk for kommentarene !
Anbefalte innlegg