Gå til innhold

lot en fremmed person låne mobilen min


Anbefalte innlegg

Hei.

 

I dag har det seg sånn at jeg lot en fremmed person låne mobilen min, angret med engang etter jeg sa ja. Har absolutt ingen anelse hvorfor jeg sa ja, med tanke på jeg ikke låner bort ting til venner engang.

 

Vel, det endte jo med at fyren ringte en eller annen, jeg fikk den jo tilbake og hele pakka. Men etter det ble jeg utrolig nervøs. Husker å ha lest om folk som lånte mobilene til andre og ringte et betalingsnummer som tømte kontoen din for penger eller lignende.

 

Vet dere om det er en mulighet å finne ut om han gjorde det? Jeg er utrolig paranoid av meg når det gjelder slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

I dag har det seg sånn at jeg lot en fremmed person låne mobilen min, angret med engang etter jeg sa ja. Har absolutt ingen anelse hvorfor jeg sa ja, med tanke på jeg ikke låner bort ting til venner engang.

 

Vel, det endte jo med at fyren ringte en eller annen, jeg fikk den jo tilbake og hele pakka. Men etter det ble jeg utrolig nervøs. Husker å ha lest om folk som lånte mobilene til andre og ringte et betalingsnummer som tømte kontoen din for penger eller lignende.

 

Vet dere om det er en mulighet å finne ut om han gjorde det? Jeg er utrolig paranoid av meg når det gjelder slikt.

 

Se i anropsloggen hvilket nummer han ringte? Søk på nr i gulesider eller telefonkatalogen :)

Lenke til kommentar

Hei.

 

I dag har det seg sånn at jeg lot en fremmed person låne mobilen min, angret med engang etter jeg sa ja. Har absolutt ingen anelse hvorfor jeg sa ja, med tanke på jeg ikke låner bort ting til venner engang.

 

Vel, det endte jo med at fyren ringte en eller annen, jeg fikk den jo tilbake og hele pakka. Men etter det ble jeg utrolig nervøs. Husker å ha lest om folk som lånte mobilene til andre og ringte et betalingsnummer som tømte kontoen din for penger eller lignende.

 

Vet dere om det er en mulighet å finne ut om han gjorde det? Jeg er utrolig paranoid av meg når det gjelder slikt.

 

Se i anropsloggen hvilket nummer han ringte? Søk på nr i gulesider eller telefonkatalogen :)

 

Han ringte to nummere, men de var tydeligvis kjult for nummersøk.

 

18/07, sier du? Dette lover veldig bra.

 

Ja..?

Lenke til kommentar

Han ringte to nummere, men de var tydeligvis kjult for nummersøk.

Men hva var numrene? Du trenger ikke ut hele her, men de første tallene hadde vært kjekt. Ikke glem landskoden hvis det var til utlandet (dårlig tegn).

 

Formaterte telefonen etterpå fordi jeg er så utrolig paranoid når det gjelder sånne greier.

 

Det ene var ivertfall 98 nummer, siden de ligger i søkehistorikk på pcen og det andre husker jeg bare starta med 4.

 

edit: er 99% sikker på det ene nummeret var 46, altså han ringte til sverige?

Endret av Andrew Jackson
Lenke til kommentar

Et 47-nummer og et 98-nummer. Fant ingenting på noen nummersøk.

Jeg regner med de var norske (åtte siffer) siden du ikke sier noe annet. Begge er mobilnumre, så jeg tror du kan ta det helt med ro.

 

47 og 6 tall bak også 98 og 6 tall bak. Så ja, det var åtte siffer.

 

Vel.. Det var godt å høre.

 

Beklager for at jeg blåser det her opp i skyene, altså. Men jeg har slitt tidligere med litt angst for slike ting og merker det ennå ligger her.

Hadde det vært om til meg om jeg kunne gjøre sånt uten å tenke over det og være redd som bare det etterpå, så ville jeg vært sånn. Men det er jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...