Gå til innhold

[PS3] Battlefield 3 Venneliste og diskusjon.


Anbefalte innlegg

haha :) Bazinga...

 

Jeg har brukt tiden med en kompis som har blitt ekstremt aktiv + at jeg har forsøkt ranke opp diverse fly/heli i det siste. Har ikke vært det store behovet for lagspill da. (Eller det store behovet for å bli jaktet på rundt omkring på kartet av deg ;) )

 

Haha :) Tror det må ha vært den gøyeste dagen på BF3, da vi var på motstatt lag ! Det å bare løpe rundt å kødde er fantastisk morsomt på Battlefield :D Men vi må koble opp til skype en dag, så vi kan voldta noen ute på slagmarken :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg har spilt på motsatt lag av iDovakhiin to ganger, og begge gangene fikk han nemesis på meg.

 

 

 

Stril vs bergenser.. Svaret e' enkelt new_woot.gif Hvor blir det av deg for tiden, da? Må få koblet deg opp til Skype, du òg. Savner en ekte bergenser sine banneord, når han blir drept! "neimen, faen i helvete, e det muli" harhar.gif EPIC.

 

Kunne jo nesten hatt lan vi, så nærme som vi bor hverandre :p

 

Ikke morsomt å spille mot han

 

E aldri enkelt å møte snUs-klanen cool.gif Vår hemmelige ingrediens: Snus.

Lenke til kommentar

Tror jeg har spilt på motsatt lag av iDovakhiin to ganger, og begge gangene fikk han nemesis på meg.

Stril vs bergenser.. Svaret e' enkelt new_woot.gif Hvor blir det av deg for tiden, da? Må få koblet deg opp til Skype, du òg. Savner en ekte bergenser sine banneord, når han blir drept! "neimen, faen i helvete, e det muli" harhar.gif EPIC.

Kunne jo nesten hatt lan vi, så nærme som vi bor hverandre :p

 

 

Du kan pent takke ©Anal Digital, de kveldene jeg har damefri så har det stort sett lynet, og det tåler ikke Canal Digital.

 

Men jeg er med nå framover i juleferien, sender deg en PM nestegang jeg er på :)

Lenke til kommentar

btw: Heter ikke en av dere Kattlauv eller noe? Var vel venn med en av dere på den gamle kontoen min (sixilluzions). Regner med den det måtte gjelde, har forbedret seg mye siden sist gang vi var i samme game, for da stod kattlauv bare nederst hele tiden .. =P

 

 

Hmm... det var da jeg fikk mine første MVP 2 og 3, så joda, stå vel nederst hele tiden. :D

 

Edit: Kom på noe mer. På den tiden falt jeg også ut av sånn ca hver 2/3 spill, og når jeg da kom inn igjen, DA lå jeg nederst. Fuckings ruter.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

btw: Heter ikke en av dere Kattlauv eller noe? Var vel venn med en av dere på den gamle kontoen min (sixilluzions). Regner med den det måtte gjelde, har forbedret seg mye siden sist gang vi var i samme game, for da stod kattlauv bare nederst hele tiden .. =P

 

 

Hmm... det var da jeg fikk mine første MVP 2 og 3, så joda, stå vel nederst hele tiden. :D

 

Edit: Kom på noe mer. På den tiden falt jeg også ut av sånn ca hver 2/3 spill, og når jeg da kom inn igjen, DA lå jeg nederst. Fuckings ruter.

Mister Awesome. I løpet av 107 gamer, så har du blitt 4 ganger MvP, 3 ganger MvP2 og 4 ganger MvP3.

 

Sliter selv med elendig router, og har bestilt ny. Faller ut ganske ofte, og får veldig mange tap pga det. Dermed er W/L-ratioen min på skuffende 2.58. BC2 hadde jeg over 15.

 

 

Lenke til kommentar

Tror jeg har spilt på motsatt lag av iDovakhiin to ganger, og begge gangene fikk han nemesis på meg.

Stril vs bergenser.. Svaret e' enkelt new_woot.gif Hvor blir det av deg for tiden, da? Må få koblet deg opp til Skype, du òg. Savner en ekte bergenser sine banneord, når han blir drept! "neimen, faen i helvete, e det muli" harhar.gif EPIC.

Kunne jo nesten hatt lan vi, så nærme som vi bor hverandre :p

 

 

Du kan pent takke ©Anal Digital, de kveldene jeg har damefri så har det stort sett lynet, og det tåler ikke Canal Digital.

 

Men jeg er med nå framover i juleferien, sender deg en PM nestegang jeg er på :)

Ja, det tordner og lyner sykt mye i det siste..

 

Konge, blir bra det ;)

 

 

Lenke til kommentar

Mister Awesome. I løpet av 107 gamer, så har du blitt 4 ganger MvP, 3 ganger MvP2 og 4 ganger MvP3.

 

Sliter selv med elendig router, og har bestilt ny. Faller ut ganske ofte, og får veldig mange tap pga det. Dermed er W/L-ratioen min på skuffende 2.58. BC2 hadde jeg over 15

 

Jeg er awsome ja.

 

Kjøp deg D-Link. Største dritet man kan finne.

Lenke til kommentar

Mister Awesome. I løpet av 107 gamer, så har du blitt 4 ganger MvP, 3 ganger MvP2 og 4 ganger MvP3.

 

Sliter selv med elendig router, og har bestilt ny. Faller ut ganske ofte, og får veldig mange tap pga det. Dermed er W/L-ratioen min på skuffende 2.58. BC2 hadde jeg over 15

 

Jeg er awsome ja.

 

Kjøp deg D-Link. Største dritet man kan finne.

 

Har bestilt Nextgentel faktisk. Så får vi se om det blir bedre. Faller av og til ut to ganger i samme game. Kan være frustrerende, men men. Så er ikke gaming alt i livet heller.

Lenke til kommentar

Nextgentel er nettleverandør, så kan hende du må skaffe ny ruter for det. Vi hadde Thomson modem med innebyd ruter som virkelig suger. Kjøpte D-Link, men nettet fallt ut bare jeg så på ruteren, og bytta til Netgear som har kjørt smooth som bare det. Har fremdeles litt høy ping da, dessverre, men det håper jeg blir fikset i natt faktisk, fikk mail om vedlikehold i natt mellom 26 og 6. Slik det har vært vil jeg mest sannsynlig alltid dø først om jeg og en motstander kommer på hverandre samtidig og skyter samtidig.

Lenke til kommentar

Nextgentel er nettleverandør, så kan hende du må skaffe ny ruter for det. Vi hadde Thomson modem med innebyd ruter som virkelig suger. Kjøpte D-Link, men nettet fallt ut bare jeg så på ruteren, og bytta til Netgear som har kjørt smooth som bare det. Har fremdeles litt høy ping da, dessverre, men det håper jeg blir fikset i natt faktisk, fikk mail om vedlikehold i natt mellom 26 og 6. Slik det har vært vil jeg mest sannsynlig alltid dø først om jeg og en motstander kommer på hverandre samtidig og skyter samtidig.

 

Okei, jeg er ikke noen supermann på det tekniske. Greit å få vite noe i alle fall. ;)

 

Nettet mitt suger ganske så kraftig, og har opplevd at jeg faller ut av samme gamer 3 ganger på rad i løpet av 1.5 min. Motstanderen har nok et sykt forsprang på meg hvis vi møtes samtidig, men den eneste grunnen til at jeg overlever de kampene 9/10 ganger, er fordi jeg som oftes får headshot. Bruker man 1-2 dager bare å tenke hvordan en skal få til et headshot, og hvor kjapp man må være, så blir man 10x bedre BF-spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...