Gå til innhold

Nytt stillegående kort til musikk/grafikk pc


hakongram

Anbefalte innlegg

Har handlet meg en ny maskin til hovedsakelig musikk og grafisk, men tenkte også å spille litt utover høsten. (bf3, cod mw3 osv) jeg trenger et stillegående kort som gjør at maskinen er så rolig som mulig siden den skal brukes til musikk. Nå er det kanskje sånn at de fleste kort er forholdsvis rolige når de ikke blir pushet, men et overall rolig kort. Kan ikke være fler enn 2 plasser stort heller da jeg har en del andre kort som skal inn i kabinettet. Max rundt 2500,-

 

Har kikket litt på dette f.eks : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=639513

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du burde heller kjøpe dette kortet(på tilbud nå).

 

har selv dette kortet og er meget fornøyd.

det er stille og klarer de fleste spill på full grafikk.

jeg vet ikke hvordan det kommer til å klare bf3,men antar at det klarer grafikk instillinger på medium/high med god fps.

Endret av gusb3
Lenke til kommentar

Så det, men gikk for XFX sitt. Er jo samme kortet etter hva jeg forsto, men likte rett og slett utformingen på XFX sitt bedre, så da ble det 200,- dyrere :-)

 

Har du testet unlock'en til 6970 som det står skrevet om ? At man åpner flere shadere og får samme ytelse som et 6970....minner meg om på tidliger 2000-tall da jeg gjorde det samme med et radeon 9500 kort :-)

Lenke til kommentar

Så det, men gikk for XFX sitt. Er jo samme kortet etter hva jeg forsto, men likte rett og slett utformingen på XFX sitt bedre, så da ble det 200,- dyrere :-)

 

Har du testet unlock'en til 6970 som det står skrevet om ? At man åpner flere shadere og får samme ytelse som et 6970....minner meg om på tidliger 2000-tall da jeg gjorde det samme med et radeon 9500 kort :-)

 

Nei dette funker ikke med sapphire kortet desverre :thumbdown:

 

Jeg vet ikke om det funker på xfx kortet, men hvis det ikke går kan du jo bare overklokke det litt? Har selv ikke prøvd å overklokke mitt kort, men har planer om å gjøre det når bf3 kommer ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...