Gå til innhold

Nynorsk til folket!


8483838383

Anbefalte innlegg

Her er min lille post for å utrykke mitt sinne mot alle de som undertrykker Nynorsk.

 

Folk klager over at t9 ordboka på mobilen viser nynorsk fremfor bokmål, folk sier "Prat norsk" til folk som skriver på Nynorsk etc.etc.

 

 

No er eg LEI! Me vil ha slutt på dette tullet!!!

Det er ein grunn til at det heitar NYNorsk!

Kva om alle her inne på diskusjonsforumet begynnar å skriva på NYnorsk?

Det ville gjort meg varm om hjarta!

 

Og ein helsing te alle dåke bokmålshorer av nokon hoppetoskar: BOFO!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvifor skal me skriva nynorsk då? Dei som vel å skriva nynorsk står fri til å gjera det, men eg har eit inntryk av at flesteparten av brukarane her er bokmålsbrukarar. Eg skriv til vanleg bokmål her av den grunn.

Eg synest at det er heilt sjukt at me i eit så lite land som dette, med tanke på inbyggjarar, skal ha to ofisielle språk.

Dei aller fleste trur eg kunne lært seg å skrive like greit på bokmål, sjølv om ein gjerne snakkar nynorsk. Ein har då forskjellige dialektar også. Ein må som regel ta hensyn til desse også når ein skriv. Lika vanskeleg det.

Heilt greit at nokon vil verne om språket vårt, men det held på å falle i fsik nå uansett. Dei aller fleste miksar både nynorsk og bokmålsord etter som det passar dei, samt at forkortingar og barnsleg sms-språk dominerar jo heile språket etterkvart. Lat oss eines om eitt skrift-språk og lære oss det skikkeleg.

Lenke til kommentar

Helt enig med Eirond. Hvorfor skal vi skrive på 2 språk i Norge. De er jo nesten like uansett, og skaper bare forvirring. Helt greit at man snakker Nynorsk, som ikke er mer forskjellig fra bokmål enn mange andre norske dialekter, men hvorfor skal man skrive det? Skal vi begynne å innføre nordnorsk i skolene også snart?

Lenke til kommentar
Her er min lille post for å utrykke mitt sinne mot alle de som undertrykker Nynorsk.

 

Folk klager over at t9 ordboka på mobilen viser nynorsk fremfor bokmål, folk sier "Prat norsk" til folk som skriver på Nynorsk etc.etc.

 

 

No er eg LEI! Me vil ha slutt på dette tullet!!!

Det er ein grunn til at det heitar NYNorsk!

Kva om alle her inne på diskusjonsforumet begynnar å skriva på NYnorsk?

Det ville gjort meg varm om hjarta!

 

Og ein helsing te alle dåke bokmålshorer av nokon hoppetoskar: BOFO!

 

Skal ein skriva nynorsk så er det i alle fall viktig å vera korrekt og presis i språket. Det som forundrar meg litt er at du som har laga topic'en skriv feil.... Eg vil ikkje påpeika alle feila, men til å vera ein så liten tekst har du ein ganske stor feilprosent, uansett; bra tema og ein bra sak!

 

Nynorsk til folket!

Lenke til kommentar

Er heilt enig med deg yngvejos. Me har hatt nynorsk lengst her i landet.

Me burde fått vekk to skriftspråk og skifta til kun eit. Då synes eg me burde behalda nynorsken. Bokmålet kom med danskane og det burde gått med danskane. Me burde og fått Norge ut av Noreg. Det er jo heilt idiotisk å ha to namn. Einaste grunnen til at ein har bokmål og nynorsk er at viss ein fjernar bokmålet syter og klager alle østlendinger. Nynorsk er eit kjempefint skriftspråk og det er spannande og høyra folk snakka det.

 

Nynorsk til Noreg og folket!

Lenke til kommentar

Nynorsk er det veikeste jeg noengang har måttet lære om på skolen :evil: Hva f.a.e.n skal jeg med et stygt, h.o.r.e-språk jeg aldri kommer til å bruke uansett?! Bokmål burde vært det eneste språket i Norge. Og du som sa vi var vikinger: Nei, det er vi ikke. det er ca. 1k år siden vi herja englands kyster og hadde treller fra Irland. Hvis mener at Norge skal ha det samme språket som det vi brukte da vikingene fortsatt eksisterte, så kan du vel prøve å få presset igjennom Norrønt som nytt offisielt språk i Norge :roll:

 

EDIT: Hvem er det som har ansvaret for sensurering av banneord? Stygt og veikt!!! Vi har da ytringsfrihet her i landet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...