Christoffero89 Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 Ser jeg får kjøpt spillet i lilited edition for 170 kr fra play.com. Verdt pengene? Skal kun spille online og for å få beta key til battlefield:))
StorPeder Skrevet 5. september 2011 Skrevet 5. september 2011 (endret) Er du villig til å betale 170,- for 48 timer med BF3? MoH i seg selv er et greit spill. Intet mer. Tviler på det er særlig mye liv i MP PS. De (LE) er blitt solgt for rundt 100,- tidligere,- Endret 5. september 2011 av StorPeder
Christoffero89 Skrevet 6. september 2011 Forfatter Skrevet 6. september 2011 Endte med å kjøpemedal of honor uten limited edition for 150 i butikk da jeg er syk og vil ha noe å gjøre. Fy søren for et bra multiplayer spill! Topper cod spillene tilsammen
Christoffero89 Skrevet 6. september 2011 Forfatter Skrevet 6. september 2011 Mener? Spillet er jo sykt bra:). (online delen)
TheNarsissist Skrevet 6. september 2011 Skrevet 6. september 2011 Online er helt RÆV! SP derimot var faktisk ganske bra.
Christoffero89 Skrevet 6. september 2011 Forfatter Skrevet 6. september 2011 Det er DIN mening:). Min mening er at multiplayeren var morsom:). Mye bedre en cod som er så fargefattigt og copy paste
Konkulf Skrevet 6. september 2011 Skrevet 6. september 2011 Jeg synes MoH er helt greit, det slår ikke Battlefield, men det slår CoD, så ligger et sted imellom der. Var selv med i betaen og har limited edition, og under betaen var spillet nesten uspillelig til tider pga. Bugs osv. Laster det ned igjen as we speak, så jeg kan få prøvd det ut igjen Er også syk, tenkte jeg skulle få gjort noe istedenfor å sitte foran TV'en hele dagen.
Christoffero89 Skrevet 6. september 2011 Forfatter Skrevet 6. september 2011 Jeg k an ikke gå ut eller gjøre annet en å være forran tven:/. Kyssesyka er no dritt!
Dore123m Skrevet 6. september 2011 Skrevet 6. september 2011 Single Playern i Medal of Honor(2010) er 100 ganger bedre enn MW`s SP.
laurell Skrevet 6. september 2011 Skrevet 6. september 2011 Kjøpte MoH fra steam på tilbud i sommer, litt pga beta key`en. MoH single player er ok og spille gjennom, men inneholder noen irriterende bugs her og der, pluss at AI til fienden er til tider svært svak. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå