Gå til innhold

BK: Blikkstille vann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velbalansert når det gjelder komp og skarphet, ser du har fått med en flue på bladet også. Mulig du skulle hatt litt mer kontrast, men det er vel en smakssak. Flott utført :)

Skrevet

Velkomponert og rent. Fint med stilkene som bidrar til en dybde. Morsomt med "myggen" som sitter på bladet. Litt mer kontrast kanskje.

Skrevet (endret)

Her er det ikke så lett å gi en kritikk til dette bildet, men jeg synes dette ble meget bra. Det jeg liker spesielt godt er at man får liksom en god følelse av at bladet ligger høyt over vannet. Komposisjonen er også meget bra. I det hele så liker jeg dette bildet veldig bra. En sterk 4-er fra meg her.

RAK-foto :thumbup:

Endret av RAK-foto
Skrevet

Enkelt og fint - et bilde som gir ro. Liker effekten av himmelen som speilinger seg - det blir nesten som å betrakte himmel og hav på en gang..., får nesten en slags meditativ opplevelse av tidløshet ved å betrakte det.:) Ellers ville jeg nok likt litt mer kontrast i bildet.

Skrevet

Bra komp, med et bokstavelig talt "flytende" blad! God skarphet. Pluss for flua! Ikke all verdens spennende kanskje, men smak og behag..... , uansett et godt fotografisk håndtverk igjen fra deg !

Grei 4'er fra meg! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...