Gå til innhold

– Piratkopiering er et ikke-tema for oss (PC)


Anbefalte innlegg

Han har eit godt poeng med at piratkopiert spel er betre tilpassa forbrukaren enn eit kjøpt spel. Same sak med film. På ein DVD har du piratadvarsler og tre-fire filmreklamar. Lastar du den ned får du tilgang til filmen umiddelbart.

så du mener at ved og fjerne de reklamene så slutter folk og laste ned ulovlig fra nett?

Nei, men de utgjør ingen forskjell overhodet, annet enn å plage personen som har kjøpt produktet. Ingen rasjonell grun til å beholde de.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han har eit godt poeng med at piratkopiert spel er betre tilpassa forbrukaren enn eit kjøpt spel. Same sak med film. På ein DVD har du piratadvarsler og tre-fire filmreklamar. Lastar du den ned får du tilgang til filmen umiddelbart.

så du mener at ved og fjerne de reklamene så slutter folk og laste ned ulovlig fra nett?

Nei, men de utgjør ingen forskjell overhodet, annet enn å plage personen som har kjøpt produktet. Ingen rasjonell grun til å beholde de.

 

pluss at det er en rasjonell sammenheng mellom folks opplevelser av produkter og selskaper og dems vilje til å betale for varene. Du vil selvsagt ikke få alle til å betale på den måten, men noen flere vil synes det er greit å betale for en når man ikke får dårlig magefølelse av å åpne pakke.

 

 

Tror vel kanskje det blir litt som metoden de bruker på tobakk for å få oss til å handle mindre.

 

 

Lenke til kommentar

Gi meg muligheter til å laste ned en film lovlig på nettet i høy hastighet med topp kvalitet, så skal jeg vurdere å kjøpe. En streaming-klient ala Spotify hadde vært genialt.

 

Tvinge meg til å rote rundt i en butikk på utkikk etter noe jeg vil se, for så å kjøpe den, gå hjem, koble i laptoppen og se på? Nei takk.

Lenke til kommentar

Det har vært HD film-leie over nettet til en billig penge en goooooooooooooooood stund, så du er litt langt etter.:p

 

Tvinge meg til å rote rundt i en butikk på utkikk etter noe jeg vil se, for så å kjøpe den, gå hjem, koble i laptoppen og se på? Nei takk.

Ikke vær dum, ingen som holder en pistol til hodet ditt og tvinger deg, du har valget om å gå i butikken eller ikke, om du velger å gå i butikken så SKYLD DEG SELV.

Skal du samtidig skylde på butikkene som får deg til å bruke beina, samtidig som du skylder på de for at du må "koble til" laptop'n så blir det for latterlig, alt for latterlig.

 

Om du bruker 2min på google og ikke finner HD-leie til en god penge, da burde du kaste PC-en din.:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...