Gå til innhold

Hvem sa at SX1 ikke blir en ny NeoNode!?


JZA

Anbefalte innlegg

Nå ser det altså ut som den ikke kommer før Oktober, kanskje den ikke kommer til Norge, før rett før jul? Synes dette begynner å lukte litt NeoNode, særlig fordi de ikke oppgir noen grunn for utsettelsen, hadde faktisk vært bedre om de kom med sannheten. Dette hadde senket min skepsis mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om ikke SX1 kommer før oktober, eller kanskje november for den saks skyld, så vil den fortsatt være den beste på markedet kombinert med lav vekt og størrelse (i forhold til funksjonene den har altså).

 

Jeg kjøper meg en T100 mens jeg venter :)

 

Jeg tror ikke jeg blir skuffet når jeg kjøper meg SX1, selv om det blir i oktober. Jeg vil mye heller vente, og få en mobil uten bugs og med bra hardware, enn å ikke vente å få masse bugs og f.eks. et svakt kamera (har hørt det er kameraet siemens sliter litt med).

Lenke til kommentar
Selv om ikke SX1 kommer før oktober' date=' eller kanskje november for den saks skyld, så vil den fortsatt være den beste på markedet kombinert med lav vekt og størrelse (i forhold til funksjonene den har altså).quote']

 

Det kan jo være det er en 6600 på banen da :-)

Lenke til kommentar
Neonode er 15 måneder forsinket, SX1 blir 3 måneder forsinket. Stor forskjell der

Nei, likheten er slående lik. Neonode satt en dato, utsatte, utsatte og utsatte. Det har blitt en del utsettelser på SX1 også nå.

 

I stället för augusti är det nu oktober som gäller, uppger Titti Hagenfeldt på Siemens.

 

Du tror vel ikke at det ikke ligger noe i det han sier, pga websiden du refererer til ikke er oppdatert? Tror nok han ville fått sparken hvis han hadde gått rundt og sagt at telefonen ble utsatt i to måneder hvis det ikke stemte...

 

Btw arehei, lurer på hvor dere har det fra at 6600 kommer til å bli dyrere enn SX1...

SX1 med en pris på 4500 (i utlandet) kan ikke akkurat sies å være særlig billig. Som vi alle vet vil det bli minimum 5000 i norge.

 

6600 har jeg hørt skal koste ca 500 euro. Men det er selvsagt ubekreftet. Og så lenge prisen ikke er oppgitt er det vel ingen grunn til å si at den blir dyrere enn SX1 for eksempel?

Lenke til kommentar

3 måneders forsinkelse er jo vanlig hos de fleste produsenter når det gjelder toppmodeller.

 

Det Titti sier gjelder for sverige.

 

Lansering i September gjelder:

UK, Tyskland, Norge, Spania, Italia, BeNeLux osv.

 

Lansering i oktober gjelder:

Sverige, Finland og Danmark.

 

Dette er opplysninger fra Siemens idag.

 

6600 er selvsagt billigere, og bør også være det. SX1 er ikke bare en mobil, slik 6600 er, den er også en stereo MP3-spiller og stereo radio. Hadde vært overraskende om 6600 hadde kostet like mye som SX1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...