Gå til innhold

ABIT med ny mini-PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som artikkelen til HW.no nevner, så er den utstyrt med AGP 8X.

Men jeg stusset litt på antallet PCI-spor - HW.no sier den har 3, mens hos The Inq og PC World Norge står det at den bare har 2. Hva er rett..?

Skrevet

Den har agp port ja.

Selv syns jeg boksen var grei nok, men ikke like fin som Shuttle kabinettene. Positivt at en del produsenter begynner å tenke på oss overklokkere også ;) (Abit er jo nesten overklokkerenes venn dog :) )

Selv skal jeg kjøpe meg et Barebone systemneste gang, skal det være Barebone så må det bli Shuttle :D

Skrevet

Den boksen så....hjemmelaget ut.... :D

Får håpe den ser stiliger ut irl. Tviler på at Abit har leid inn noen designere når de formet den "tingen" :roll:

Skrevet

Bedre bilder av Digi Dice kan sees hos X-bit Labs. Der ser man frontdøra som skjuler 5,25"-enhetene, minnekortleseren samt lyd + USB2.0/FW-utgangene, LCD-displayet i "aksjon", samt ikke minst hvordan den ser ut inni...

Skrevet
Den boksen så....hjemmelaget ut.... :D

Ja, på det bildet så den ut som den var "hjemmespraya" med sølvlakk eller noe... finishen så ikke helt bra ut. Mulig det var bare et dårlig bilde.

Skrevet
Bedre bilder av Digi Dice kan sees hos X-bit Labs. Der ser man frontdøra som skjuler 5,25"-enhetene, minnekortleseren samt lyd + USB2.0/FW-utgangene, LCD-displayet i "aksjon", samt ikke minst hvordan den ser ut inni...

Ser litt bedre ut der ja, men med et par enkle grep så kan den bli mye mer "attraktiv".

Så gjenstår det å se på hvilket støynivå den holder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...