Gå til innhold

Diskusjon rundt Counter-Strike: Global Offensive


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Alle som har eller hadde Steam-konto har fått mail, ett spørre-skjema, det er ingen offisiell sign-up de bare går ut fra hardware og generell Pc spec.

Alle som har Steam-konto får beta-key på mail? Jeg har ikke fått noe ihvertfall...

Hvor skrev jeg at du får beta-key på mail om du har Steam-konto?

Det jeg skrev var at alle som har eller har hatt Steam-konto har fått ett spørre-skjema om sin hardware, skal ha fått ihvertfall, kan hende du har dumpa det i trash mail eller hva du bruker.

Les nøye neste gang.:p

 

PS: jeg har hatt Steam siden 2003 så det er ingen automatikk i "om du har eid spill lenge er det høyere sjangs for beta-key".

Endret av Puro
Lenke til kommentar

AWP med blur er faktisk bedre en uten, og det faktum at scopeing er instant, mens i 1.6 og CSS er det en liten time-gap mellom du trykker zoom og du er zoomet inn, synes jeg funker toppers.

Ganske balansert vil jeg si, men det finner vi fort ut av når alle våpne er aktivert, jeg er fortsatt skeptisk på om auto-snipern har blitt fjerna i CS GO eller ikke, jeg har hørt noen rykter om at den er helt vekk, og da blir jo AWP i hvertfall litt mer relevant.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

den er alt for lett å drepe med, selv når jeg var helt noob på cs var den "lettere enn CoD-mode"

Skeptisk, når du spiller på høyere nivå merker du at AWP'n er kanskje en av de mest balanserte våpna, mens på casual er det alt for mange som "bare vil quickscope".

Før var det en skill, nå prøver alle på det selv om de ikke har peil.:p

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...