Gå til innhold

Hvordan få en skummel teksteffekt?


Hocki

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet en litt spesiell teksttype som støttes av forskjellige chat systemer og kommentarfelt, men jeg har ikke peiling hvordan den lages...

Sånn ser den ut;

 

 

̷̧̺̘̤̯͖̮͓̞͍͍̆̊̐̓ͤ͛͂ͭ͆̉͌̌̀ͩͯ̀̚͞­͈̯͔̲Ġ̨̄ͯ͋̏̇͌͒҉̘͎͍̘͔̰̝͚͖̝͢Öͦͮ­̧ͭ̈́ͧ̓ͣ̌̽̔́̀҉̭̗͓͈̟̠͉̩̰̞̲̼͓͓͖ͅDͯ­̏͛ͨ͒͌͌ͤ̈́ͦ̓̉̋̋̕҉̴̯̰̠͍͙́ ͬ̋̍͂̒͐͊ͥ͐͌̈̎̄ͧ̐̇͟҉̶̴̢̬̟̗̲̦̦̭̲͕­Ḩ̸̈̓ͫ́͑̎ͪ̕͏͓̣̮̻͕̥͎̥E̓͊̔̅̏̅ͪͭ͠­̷̴̡̧̻̭̖̙̯͖̠̲̙̻̙͍̤̭͖Lͨͬ̀̑̾̍̅̊͆̚

 

 

 

 

Og den overlapper annen tekst over og under den, men hvordan lages den? Bare nyskjerrig.. ;)

Jeg tror ikke alle datamaskiner kan se den...

 

Jeg vet jeg sannsynligvis postet dette i et feil forumemne, men jeg visste ikke hvor det ellers skulle ha vært..

Endret av Hocki125
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har funnet en litt spesiell teksttype som støttes av forskjellige chat systemer og kommentarfelt, men jeg har ikke peiling hvordan den lages...

Sånn ser den ut;

 

 

̷̧̺̘̤̯͖̮͓̞͍͍̆̊̐̓ͤ͛͂ͭ͆̉͌̌̀ͩͯ̀̚͞­͈̯͔̲Ġ̨̄ͯ͋̏̇͌͒҉̘͎͍̘͔̰̝͚͖̝͢Öͦͮ­̧ͭ̈́ͧ̓ͣ̌̽̔́̀҉̭̗͓͈̟̠͉̩̰̞̲̼͓͓͖ͅDͯ­̏͛ͨ͒͌͌ͤ̈́ͦ̓̉̋̋̕҉̴̯̰̠͍͙́ ͬ̋̍͂̒͐͊ͥ͐͌̈̎̄ͧ̐̇͟҉̶̴̢̬̟̗̲̦̦̭̲͕­Ḩ̸̈̓ͫ́͑̎ͪ̕͏͓̣̮̻͕̥͎̥E̓͊̔̅̏̅ͪͭ͠­̷̴̡̧̻̭̖̙̯͖̠̲̙̻̙͍̤̭͖Lͨͬ̀̑̾̍̅̊͆̚

 

 

 

 

Og den overlapper annen tekst over og under den, men hvordan lages den? Bare nyskjerrig.. ;)

Jeg tror ikke alle datamaskiner kan se den...

 

Jeg vet jeg sannsynligvis postet dette i et feil forumemne, men jeg visste ikke hvor det ellers skulle ha vært..

 

Teksten du har postet her er bare en drøss med aksenter og andre diakritiske tegn rundt bokstavene. Det ser du jo egentlig tydelig i rediger-boksen for posten ... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...