Gå til innhold

Link til priser på kameraene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med opptikken er at det veldig ofte mangler produsent der. Står bare "18-200mm" f.eks.

 

Vi kan enten kun vise link der produsent er med, eller automatisk anta at det er samme produsent som kamerahuset hvis produsent ikke er med på objektinfoen. Hva tror dere?

Ser nå at det kommer med info om en del objektiver også slik det er linket nå.....:cool:

 

Ellers, så er det jo greit med egen link til objektiver av samme merke som kameraet også da.... , iallefall forsøket verdt hvis dere får det til....(trur eg)... :hmm:

Lenke til kommentar

Tror det er en ganske så tung oppgave å lage auto-identifikasjon av optikk ut fra Exif - det er så mange tredjepartsvarianter, bruk av ekstendere, adaptere og annet kombinert med inkonsekvente bruk av Exif-data fra forskjellige kameraprodusenter.

Enig i den vurderingen ja, men tror kanskje det har noe for seg med link til objektiver fra kameraprodusenten iallefall.....(ev. link til objektiver som passer fatningen til kameraprodusenten)..... :hmm:

Lenke til kommentar

Beklager, men denne funkjsonaliteten synes jeg er wast of time. :thumbdown:

Jeg har et eldre kamera, og når jeg klikker på linken kommer det bare opp noen amerikanske bøker.

 

Da hadde det vært bedre om admin. brukte tiden til å lage en direkte link til en persons bilder når vi klikker på personens navn.

Dette er nemlig noe som er etterspurt av flere her inne.

Link til priser på kamera, kan jeg ikke huske at noen har etterspurt

Lenke til kommentar
Da hadde det vært bedre om admin. brukte tiden til å lage en direkte link til en persons bilder når vi klikker på personens navn.

Men det gjør du da allerede. (Og har gjort siden dag 1).

 

Hvis du har lav skjermoppløsning er det mulig du må scrolle litt før du ser bildene. De ligger rett under profilinformasjonen :)

Lenke til kommentar

Men det gjør du da allerede. (Og har gjort siden dag 1).

 

Hvis du har lav skjermoppløsning er det mulig du må scrolle litt før du ser bildene. De ligger rett under profilinformasjonen :)

Men det jeg tenker på er når noen fek kommenterer et av mine bilder, og jeg klikker på navnet i denne kommentaren, så kommer jeg til denne personens profilen, og der ligger det ingen bilder.

 

Hvis jeg først er inne på et bilde til denne personen er jo saken gtrei.

Endret av wasco
Lenke til kommentar

Problemet med opptikken er at det veldig ofte mangler produsent der. Står bare "18-200mm" f.eks.

 

Vi kan enten kun vise link der produsent er med, eller automatisk anta at det er samme produsent som kamerahuset hvis produsent ikke er med på objektinfoen. Hva tror dere?

Hvorfor/hvordan kommer objektivinfoen fram med hele navnet og allting på dette bildet da??? :ohmy::hmm:

http://www.digit.no/bilde/over-taaken/959258/

 

 

Fikk ikke noen respons på tilsvarende spørsmål igår, derfor tar jeg det her også..... ! :cool:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...