Gå til innhold

Red Orchestra 2 - ute nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser mye positivt på Tripwire forumet. Men det er noen bugs som må bort. Sitter å leser i chatten på BF.no beta serveren her. Morsomt! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet om det vil komme maps uten kjøretøy, mer slik som RO var den gang det kun var en UT04mod?

De er flere maps uten kjøretøy allerede.

Så vidt jeg vet er det kun ett brett som er tank only.

Skrevet

Hmm, liker det jeg ser. Men er litt usikker, ønsker å prøve først. Blir det åpen beta eller kun beta for de som bestiller deluxe edition?

Fant et billigere sted å forhåndsbestille RO2:

http://www.greenmangaming.com/ 15% pre-order + 20% rabatt kupong

Red Orchestra 2: 23,72 € ~ 185 NOK

Red Orchestra 2 Deluxe: 30,52 € ~ 239 NOK

Spillet er støttet av steamworks, når du mottar CD-key er det bare å legge det i STEAM.

Er i tvil ettersom BF3 betaen kommer i den tidsperioden. Spørs om det blir mye RO2 da...

Edit: Endte med å kjøpe Deluxe versjonen, betaen kommer i løpet av starten på neste uke. 54 kr for å spille i 2uker tidlig er ikke verst.

Hvis noen skulle benytte av seg tilbudet, kan dere gjerne gjøre det gjennom denne linken:

http://www.greenmangaming.com/?gmgr=tiyasiko

Takk for tips og takk for ekstra 5 euro på konto. Plutslig ble nye spill billigere gitt! :thumbup:

Skrevet

Etter å ha fått spilt et par timer i betaen så er jeg imponert over atmosfæren og "feelingen" i det nye Red Orchestra. Utrolig tilfredstillende og ikke minst utfordrende. Gleder meg veldig til release nå :)

Release er 13 sept

Skrevet

Spillet ser jo mye bedre ut enn BF3. Første FPS på mange år jeg vurderer å skaffe meg. PC only, realistisk tilnærming? Høres for godt ut til å være sant. Dumt at det bare fokuserer på MP, men jeg forstår den avgjørelsen.

Skrevet

Spilt et par timer beta nå(ja, jeg vet det er beta), og håper virkelig de fikser en del småting før release, masse små bugs og irriterende faktorer. Men i sin helhet er spillet veldig bra, gir meg ikke helt den samme stemninga som det orginale RO(UT04 mod). Hva realisme angår, så vet jeg ikke helt hva jeg syntes om den bandasje-greia, er bare slitsomt..

Skrevet

Dumt at det bare fokuserer på MP, men jeg forstår den avgjørelsen.

Det skal være to singleplayer kampanjer, en russisk og en tysk.(de skal ha honnør for å tørre å ha en tysk kampanje i ett ww2 fps spill)

Så de har ikke glemt SP. Men såklart, hovedfokuset er på MP.

Skrevet

Støtte for 64 spillere ja. Godt mulig at vi får se private servere med enda fler slots (dette er ikke begrenset, men kartene er vel først og fremst designet for 64 spillere)

Skrevet

Det må jo være helt sykt morro å spille med 32 vs 32 i et 2. verdens krig spill :D gleder meg som en liten unge :) Det er vel litt over en uke til det kommer, så man må smøre seg med tolmodighet ;)

Skrevet

32 vs 32 er uten tvil fantastisk rått, det ene mapet som er med i beta er helt perfekt for det også. Gleder meg mye til release med flere maps, og levlingsystemet! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...