Gå til innhold

Feil - halvferdig skrevet kommentar forsvinner ved terningkast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt poeng, det skal vi kikke på :)

Hei

Har nå lest her på Forumet så øyet er helt vått - har kommet til en egenkonklusjon ang. terningkast: Jeg skjønner ikke hvorfor vi må ha det i det hele tatt.

Synes faktisk det er mye bedre med en konstruktiv kritikk på bildet. Og når det gjelder avstemming i konkurransesammenheng så MÅ det jo bli stemme på bildt eller ikke.

 

RAK-foto :hrm:

Endret av RAK-foto
Lenke til kommentar

Skulle skrive kommentar på bildet - underveis trykker jeg et terningkast.

Ooog - dermed forsvant alt jeg hadde skrevet.

 

Hadde vært fint dersom halvferdig skrevet tekst ikke forsvinner dersom man stemmer terning underveis. :)

Ja, dette er irriterende og hvis det kan rettes på er det helt topp.

Enn så lenge bruker jeg følgende knep, hvis jeg glemmer meg ut og teksten forsvinner: Jeg blar tilbake to ganger/sider og så frem igjen en gang - da kommer den uferdige teksten opp igjen. ;)

Lenke til kommentar

Godt poeng, det skal vi kikke på :)

Hei

Har nå lest her på Forumet så øyet er helt vått - har kommet til en egenkonklusjon ang. terningkast: Jeg skjønner ikke hvorfor vi må ha det i det hele tatt.

Synes faktisk det er mye bedre med en konstruktiv kritikk på bildet. Og når det gjelder avstemming i konkurransesammenheng så MÅ det jo bli stemme på bildt eller ikke.

 

RAK-foto :hrm:

 

 

Veldig enig med deg i dette RAK. Synes det bare forsøpler opplevelsen av å drive med foto, hvordan kan man egentlig gi poeng til bilder i totalt ulik kategori? Det kan jo i verste fall føre til redusert kreativitet i form av at flertallet jager etter støyende bilder som gir poeng fremfor bilder med egenart og stil. Ser mange lar seg imponere av naturbilder som stinker Photoshop lang vei. Hadde kanskje latt meg imponere av dette for 10 år siden, men i dag synes jeg det er utrolig harry. Så for meg er dette med poeng et eneste stort tulleball. Mye bedre med reale synspukter. Ser at noen stemmer 1 og andre stemmer 6 på samme bildet? Hadde jeg kunnet ville jeg stengt poeng boksen min.

Lenke til kommentar

Veldig enig med deg i dette RAK. Synes det bare forsøpler opplevelsen av å drive med foto, hvordan kan man egentlig gi poeng til bilder i totalt ulik kategori? Det kan jo i verste fall føre til redusert kreativitet i form av at flertallet jager etter støyende bilder som gir poeng fremfor bilder med egenart og stil. Ser mange lar seg imponere av naturbilder som stinker Photoshop lang vei. Hadde kanskje latt meg imponere av dette for 10 år siden, men i dag synes jeg det er utrolig harry. Så for meg er dette med poeng et eneste stort tulleball. Mye bedre med reale synspukter. Ser at noen stemmer 1 og andre stemmer 6 på samme bildet? Hadde jeg kunnet ville jeg stengt poeng boksen min.

 

Jeg er veldig enig med både deg og RAK. I grunnen sa du det såpass godt at jeg kunne ikke sagt det bedre selv.

 

Men når det gjelder karaktermuligheten så tror jeg at jeg lar den stå på. Det er jo litt morsomt å se hvis folk gir fra 1 til 6 på et bilde.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...