Gå til innhold

xp 2500+ problem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En som ikke har peiling på hardware er vel ikke bedre enn overclockers.com til å klokke...

 

Når skal folk skjønne at det er så sinsykt mye tull på overclockers.com? Man bare legger inn uten noen form for sikkerhet eller noe slikt. Hvis man kunne stole på alle i verden ville det vært morsomt ,men nå er det bare kjipt.

Lenke til kommentar
mulig det ikke er 2900hmz men en xp2900+ men det finnes jo ikke.. bare xp 2800 og xp 3000............eller?

 

Jo nå er du virkelig inne på noe her :woot:

 

Nei, han er ikke det!

På en iskald vinterkveld så kan jeg overklokke min xp1800 til xp2300+, selv om det heller ikke er en eksisterende cpu.

billythekid: En gang for alle, det heter Mhz ikke hmz

Det hadde vært veldig mye lettere om du hadde kommet med et screenshot av cpu hastigheten din, da kan vi lettere forstå og da slipper du også å få mange dumme kommentarer.

Lenke til kommentar
Hehe... :lol:

 

 

Girolje i en kompressor fra en fryser faktisk!

 

Ha ha :lol::lol::lol:

 

Ja.. flott ikke sant? Det er faktisk det motsatte av det vil vil ha.. skulle tro at kokepunktet på motorolje er rundt 150-200c .. og det blir vel litt i varmeste laget tror jeg. Tviler på at olje er det beste kjølemediet i en kompressorlønsing. :lol:

Lenke til kommentar

Altså veldig kort fortalt da, kokepunktet har ingenting med saken og gjøre, men ja, det vil IKKE fungere, kjøleprossesen er ikke bare en enkel liten kompressor, det er endel ting som må stemme isammen for at dette skal funke

Oljen som er i slike maskiner er tyntflytende, og gearolje er så tykk ( og den vil bli enda tykkere ved lavere temperaturer) at en kjølekompressor hadde blitt slått i filler på mindre enn et minutt mest trolig !

 

Da fikk jeg avklart det også :)

Lenke til kommentar
nå skjønner jeg ingen ting.. Tp rating wtf er det? alt jeg vet er at det står 2900hmz i oppstartet å at de fleste får 3200hmz til kjøling bruker jeg en kompressor som sto i en frys.. funker faktisk veldig bra har bedre kunskap om slike ting enn om pc hardware så er veldig god kjøling

 

Det heter fortsatt Mhz og ikke hmz!? Prøv å få det inn denne gangen :wink: :lol:

Lenke til kommentar

Veit du hva du gjør... ta og finn ikonet på skrivebordet ditt (det som lyser opp når maskinen er ferdig med å starte windows) som heter Min Datamaskin.... ta og høyreklikk på denne og finn "egenskaper" på den menyen som kommer frem... da sier den fra hvor mange MHZ du har klokket opp til... ta en screenshot av dette og legg ut til oss. veit du ikke åssen du kan det, teip pc'en fast rundt beina og hopp i det nærmeste havet du finner, for da trenger du hverken pc eller luft...

 

Hvis du har så lite peiling på HardWare forresten, åssen inni grønnj********ste ola fjorten har du klart å klokke opp da????

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...
nå skjønner jeg ingen ting.. Tp rating wtf er det? alt jeg vet er at det står 2900hmz i oppstartet å at de fleste får 3200hmz til kjøling bruker jeg en kompressor som sto i en frys.. funker faktisk veldig bra har bedre kunskap om slike ting enn om pc hardware så er veldig god kjøling

 

Nå er det på tide å vise oss et WCPUID screenshot...

 

ja kan jeg sikkert hvis du sier hva det er for noe.,.

hmmz... screenshot ligger jo i ordet da... finn et våpen (samme hvilket våpen bare det kan skyte) så skyter du et par skudd i skjermen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...