Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ÆIIII, hva slags verden er det vi lever i?


Anbefalte innlegg

Hvorfor lever vi? Hvorfor er vi her i dag? Hvorfor ble du akkurat den du er, og hvorfor i helvete ble jeg meg? Ei på 160 cm, mørkbrunt langt hår, store og brune øyne. Det må jo være en grunn til at vi lever? Nei, jeg mener ikke det på den måten, men at hver enkelt person styrer seg selv, og ble akkurat den de er? Sjel? WHAAAAAAT? Har jo hørt at folk som har ligget død på sykehuset i noen sek/min. og som har blitt "vekket" ignen til livet - de alle hadde en ting til felles der og da; "gjenferdet"/personen svevde og så seg selv død i sykesengen ELLER at de gikk inn i en svart tunnel og det lyyyste hvitt enden av tunnelen

 

Faen, for en syk verden vi lever i. Håper jeg blir fugl i neste liv.

 

Postet av anonym: 16563e5f41d5607e9579c10e1ad53b5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor lever vi? Hvorfor er vi her i dag? Hvorfor ble du akkurat den du er, og hvorfor i helvete ble jeg meg? Ei på 160 cm, mørkbrunt langt hår, store og brune øyne. Det må jo være en grunn til at vi lever? Nei, jeg mener ikke det på den måten, men at hver enkelt person styrer seg selv, og ble akkurat den de er? Sjel? WHAAAAAAT? Har jo hørt at folk som har ligget død på sykehuset i noen sek/min. og som har blitt "vekket" ignen til livet - de alle hadde en ting til felles der og da; "gjenferdet"/personen svevde og så seg selv død i sykesengen ELLER at de gikk inn i en svart tunnel og det lyyyste hvitt enden av tunnelen

 

Faen, for en syk verden vi lever i. Håper jeg blir fugl i neste liv.

 

Postet av anonym: 16563e5f41d5607e9579c10e1ad53b5a

 

OOO, I LOVE BIRDS!

 

vist noen skjønte den å EIER de! (vist ikke:

)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...