Gå til innhold

Artikkel: Slik blir Windows 8


Anbefalte innlegg

Håper de snart knør seg til å lage en pakkebehandler snart. Tviler på at dette kommer i Windows 8 siden de ikke allerede har annonsert det / begynt prosessen med å godkjenne programmer. Regner med at det kommer i Windows 9 når de begynner å svette hardt av stadig lavere markedsandeler.

Metoden som f.eks Apple IOS/OSX, MS Win og Android platformer benytter med et marked og en automatisk oppdateringsfunksjon som er mer eller mindre integrert med markedsfunksjonen har jo i grunnen samme funksjon. Den kommersielle delen av et marked vil jeg påstå er en styrke da det vil gjøre flere utviklere i stand til å fokusere mer på egen utvikling enn at de må over i en større bedrift så snart gutterommet blir for lite sånn rundt 30 års alderen. ;)

 

Da er fredagen og helgehumoren erklert åpen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Jeg håper det kan komme en feature som forteller _hvilke_ program som låser usb-disken når jeg prøver å løse de ut med "safe removal". Det er så grenseløst irriterende å få "Is in use by a program" eller noe sånt når alle programmene tilsynelatene er lukket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Safe removal? Jeg drar den alltid bare rett ut og har aldri hatt problemer med det.

 

Jeg får problemer da jeg bruker usb diskene mine på en Mac også. OSX griner og syter hvis jeg ikke har brukt safe removal, nekter å mounte disken, og jeg må hamre inn en kommando i terminalen istedenfor.. Så den er nyttig til visse ting

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Kjenner jeg dem rett, så blir det alltid mulig å endre tilbake til hva man er vant til. Eller så langt det går i det minste. Som f.eks quicklaunch i taskbar i Win7. Hva de velger å ha som default innstillinger er likegyldig for min del.

Men jeg tror de absolutt kan vinne nye brukere på å gjøre det enda mere attraktivt i form av ny GUI ja.

 

Valgfrihet er brukervennlighet! Ikke hva andre avgjør for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...