Gå til innhold

[Løst] Spm om android, innstilling. Handcent SMS.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Telefonen det dreier seg om er en HTC Desire, med Android 2.2.

 

 

Jeg har installèrt App'en "Handcent sms", og ønsker å sette den til å ta seg av alt som har med meldinger å gjøre.

dvs hvis jeg går inn i kontaktlista, å trykker på "send melding" til en kontakt, vil jeg at "hancent sms" skal åpnes, og ikke det originale meldingsprogrammet.

 

Gjorde nettopp det jeg beskriver, gikk inn på en kontakt, og trykte "send sms til kontakt". Før jeg begynte å skrive, fikk jeg spørsmål om hvilket program jeg ville bruke. Her trykte jeg feil :cry:

 

Jeg huket av for "alltid bruk dette programmet", og trykte deretter på det originale meldingsprogrammet.

 

 

 

Noen som har forslag til hvordan jeg nå skal få omgjort dette valget til "Handcent sms"? har allerede prøvd å reinstallere programmet.

Endret av Backbone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seriøst, funket ikke å avinstallere og reinstallere programmet?

 

Weird.

 

Okay, gjør dette: settings -> applications -> messages -> og finn "Launch by default", og "Clear defaults" på den. Dette skal fikse biffen.

Endret av Slai
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Seriøst, funket ikke å avinstallere og reinstallere programmet?

 

Weird.

 

Okay, gjør dette: settings -> applications -> messages -> og finn "Launch by default", og "Clear defaults" på den. Dette skal fikse biffen.

 

Nydelig, Tusen takk!

tipset ditt funka, måtte "fjerne standardvalg" på den originale meldingsprogramvaren, så fikk jeg opp spørsmålet på nytt, om hvilket program jeg vil bruke som standard.

 

Igjen, Takk for kjapt svar! :thumbup:

Endret av Backbone
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...