Gå til innhold

Ytringsfrihet og paranoia etter 22/7


Anbefalte innlegg

Hvis du hadde jobbet som bilselger og overtalt meg til å kjøpe en bil og jeg brukte bilen til fluktbil under et bankran, kunne du blitt tiltalt for psykisk medvirkning.

Hvis du hadde sagt til meg at sjokolade er godt og jeg hadde stjålet sjokolade fra en liten unge, kunne du blitt tiltalt for psykisk medvirkning.

Hvis du hadde jobbet i en jernvarebutikk og overtalt meg til å kjøpe en motorsag og jeg hadde brukt motorsaga til å felle trær ulovlig, kunne du blitt tiltalt for psykisk medvirkning.

Her må man passe seg, det er farlig det !! :dribble: Paranoiaen lenge leve og velkommen til det nye Norge !!

Politiet er blitt skikkelig paranoide og ser høyreradikale terrorister i en hver krik og krok. De ser høyreradikale terrorister nedi kaffekoppen, under gulvteppet og nedi dass. Ja de ser høyreradikale terrorister overalt. Sånn som det er nå, minner det sterkt om KGB i daværende Sovjet, stasipolitiet i Tyskland og Gestapo under 2 verdenskrig. Om man i diverse debattforum og blogger gjør seg enig med ABB og det han står for, er politiet raskt på døra og man risikerer livstid for å sette det på spissen. Hvor har det blitt av ytringsfriheten?

Endret av oab-1966
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er bare som følger av terror-askjonen, folket/politiet trenger noen å peke rettsvesenet mot, for å kunne komme over sinne. Jeg tviler på at man blir straffet (slik som har blitt nevnt) for å selge RC bensin til Ola Nordmann. Eller andre ting. Dersom noe slikt hadde holdt opp i retten, hadde det blitt en internasjonal katastrofe for ytringsfriheten.

Lenke til kommentar

Paranoiaen lenge leve og velkommen til det nye Norge !!

Det er vel konspirasjonsteoretikerne som står for paranoiaen her ...

 

Du må gjerne danne et politisk parti og stille til valg på det programmet du selv mener er riktig for Norge. Ytringsfriheten gjelder også for deg. Men i likhet med alle de andre partiene må du regne med at et flertall av velgerne ikke stemmer på ditt parti.

 

Og som det ble skrevet i en avis her nylig: du må ikke forveksle retten til å ytre seg med retten til å stå uimotsagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...